فراخوان استعلام خرید خدمات کاهش آسیب موبایل سنتر

بهزیستی خراسان شمالی در نظر دارد خرید خدمات کاهش آسیب موبایل سنتر را از طریق مناقصه واگذار نماید.

استعلام خرید خدمات کاهش آسیب موبایل سنتر

1- مدت زمان انعقاد قرارداد/ تفاهم نامه با مجری از تاریخ 15/08/1401 الی 29/12/1401 می­باشد.

2- کلیه اشخاص حقیقی و مؤسسات حقوقی که در اساسنامه آنها به اهداف درمان و کاهش آسیب اعتیاد اشاره شده است، می­توانند در فراخون شرکت نمایند (اشخاص حقیقی و حقوقی که از محل کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان مجوز فعالیت در زمینه فوق را دارا باشند، در اولویت انتخاب قرار دارند).

3- پیمانکار ملزم به رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب سال 1337 و بخشنامه تعارض منافع می­باشد. ضمناً در هر مرحله، خلاف این موضوع اثبات گردد، علاوه بر ضبط تضامین و وثائق، پیمانکار موظف به جبران خسارات وارده به تشخیص ناظر حسن اجرای قرارداد/ تفاهم نامه، خواهد بود.

4- اولویت در انتخاب مؤسسه برنده در مرحله اول داشتن صلاحیت علمی و عملی برای مدیریت مرکز، حسن شهرت و حسن سابقه می­باشد. برنده بایستی توان مالی پرداخت 6 ماه حقوق نیروهای بکارگیری شده، 6 ماه بیمه و هزینه­های جاری مرکز سیار را داشته باشد (با عنایت به اینکه ممکن است اعتبارات با تأخیر ابلاغ گردد).

5- توان ارائه مدارک و شواهد متقاعد کننده دال بر برخورداری از تجربه علمی و اجرایی در زمینه هدف.

6- در اختیار داشتن تیم اجرایی با تجربه در زمینه موضوع برنامه.

7- داشتن کد اقتصادی، شناسه ملی، سابقه مالیات و سابقه تأمین اجتماعی.

8- مرکز موبایل سنتر بایستی با یک وسیله نقلیه مناسب (مینی بوس/ ون) و با تقویم زمانی مشخص در اماکن مشخصی خدمات کاهش آسیب ارائه دهد (تعیین اماکن با اداره کل بهزیستی استان خواهد بود).

9- در قبال ارائه خدمات کاهش آسیب به ازای هر نفر در روز، مطابق آخرین تعرفه ابلاغی سازمان بهزیستی کشور، 140000 ریال (معادل چهارده هزار تومان) اعتبار به صورت مرحله­ای و پس از تأیید حسن انجام کار توسط کارشناس ناظر طرح و معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی پرداخت می­گردد. سقف پرداخت سالیانه به مرکز 3500000000 ریال (معادل سیصد و پنجاه میلیون تومان) می­باشد. سقف­های پرداختی بر اساس کیفیت و وضعیت مطلوب خدمات می­باشد و در صورتی که خدمات ناقص و با کیفیت پایین ارائه شود کاهش اعتبارات بدیهی است.در صورت عدم رضایت از عملکرد مرکز به تشخیص کارشناس شهرستان و استان ،الزامی به پرداخت مبالغ به طرف قرارداد یا تفاهم نامه نخواهد بود.

10- پرداخت بیمه، مالیات و تمامی کسورات قانونی مربوط به قرارداد یا تفاهم نامه بر عهده صاحب امتیاز مرکز می­باشد. (در صورت شمول)                    

11– صاحب امتیاز مرکز موظف است کلیه مطالبات نیروی انسانی بکار گرفته شده را برابر با قانون کار، قانون تأمین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مربوطه،  پرداخت نماید.

12- برنده موظف است  حداکثر تا  24 ساعت پس از ابلاغ بهزیستی به وی، با سپردن تضمین اجرای تعهدات قیمت پیشنهادی خود، به انعقاد قرارداد/ تفاهم نامه مبادرت نماید، در غیر این صورت تضمین شرکت او در  فراخوان  بدون هیچ تشریفات قضائی به نفع اداره کل بهزیستی ضبط می­شود. برنده  در این خصوص حق هیچ­گونه اعتراضی ندارد و پیشنهاد دهنده دوم به عنوان برنده اعلام خواهد شد. 

تبصره: حداقل بایستی شهرستان بجنورد و دو شهرستان همجوار تحت پوشش ارائه خدمات قرار گیرد (با تأیید اداره کل بهزیستی استان).

وظایف مؤسس به شرح ذیل می باشد :

1- تأمین محل پارکینگ خودرو

2- تأمین خودروی واجد مشخصات فنی مورد تأیید و کلیه هزینه­های مرتبط با آن شامل بیمه، لاستیک، خسارات

ناشی از تصادفات، سوخت، روغن، تعمیرات اعم از موتوری و بدنه، پرداخت جرایم تخلفات رانندگی و ...

3- در صورت بروز اشکال فنی در خودرو و عدم امکان تعمیر آن، مؤسس موظف است خودروی دیگری را برای

استمرار برنامه جایگزین نموده و مشخصات فنی آن را به صورت مکتوب به اداره کل بهزیستی اعلام نماید . مؤسس موظف است نسبت به تأمین خودرو به صورت مستمر اقدام نماید. چنانچه خودرو به علتی نظیر نیاز به تعمیرات از خدمت­دهی خارج گردد - در طول این مدت که نباید بیش از ده روز باشد- خدمات را می­توان در خودوری جایگزین ارائه داد. بدیهی است خودروی جایگزین تمامی امکانات خودروی اصلی را نداشته باشد ولی در هر صورت باید دارای بیمه شخص ثالث معتبر باشد. در صورتی که بیش از 10 روز خودرو برای ارائه خدمات اعزام نگردد و خودروی دیگری نیز جایگزین نگردد، اداره کل بهزیستی می­تواند نسبت به فسخ قرارداد به صورت یک طرفه و اخذ خسارت مطابق قرارداد اقدام نماید .

4- تأمین هزینه خسارات وارده به وسایل و یا تجهیزاتی که از طرف سازمان بهزیستی در اختیار مرکز سیار قرار داده می شود اگر ناشی از سهل انگاری بوده باشد .

5-  تأمین یک دستگاه مینی بوس/ ون و یا خودروی مناسب دیگر جهت ارائه خدمات کاهش آسیب با ظرفیت حداقل 5 صندلی و یک میز کار تاشو با سطح حداقل 50 *70 سانتیمتر و مجهز به کمد/ کابینت برای نگهداری و حمل لوازم بهداشتی و یخچال.

6- وسیله نقلیه بایستی از نظر موتوری و بدنه سالم و فاقد هر گونه نقص در وسایل رفاهی شامل کولر، بخاری و سالم بودن درها، شیشه­های پنجره ها، صندلی ها باشد.

7- وسیله نقلیه بایستی واجد بیمه شخص ثالث و بدنه باشد.

8- خود رو باید مجهز به GPS و کپسول اطفاء حریق باشد.

9- مرکز موبایل سنتر باید حداقل 6 ساعت در روز و  6 روز در هفته به تعداد 20 پاتوق و حداقل به  200 نفر در هفته خدمات ارائه نماید . کار مرکز باید با هماهنگی کارفرما مشخص و اعلام شود.

10- مرکز سیار باید در هر یک از نقاط خطر سیر خود توقف کافی داشته باشد. زمان مورد انتظار توقف برای پاتوق­ها بر حسب اندازه جمعیت حاضر در آن بین 1 تا 2 ساعت تعیین می­شود. به طور میانگین زمان رفت و آمد و توقف در هر پاتوق 5/1 ساعت در نظر گرفته می شود (حداقل 4 پاتوق در روز باید توسط مرکز سیار تحت پوشش خدمات کاهش آسیب قرار گیرد).

11- تهیه وسایل مورد نیاز مرکز سیار مطابق دستورالعمل­ تخصصی که توسط حوزه توسعه امور پیشگیری در اختیار صاحب امتیاز مرکز قرار می گیرد، عبارتند از:

- کارت شناسایی کارکنان

- یونیفرم کارکنان

- سرنگ و سوزن، آب مقطر، فیلتر، پد الکلی و ملاقه (حداقل 400 عدد از هر کدام برای فعالیت یک روز کاری)

- کاندوم (حداقل 200عدد از هر کدام برای فعالیت یک روز کاری)

- کیت آزمایش اچ آی وی (حداقل 50 عدد برای فعالیت یک روز کاری)

- ست احیا (پکیج­های مخصوص آمبولانس) و آمپول یا اسپری نالوکسان

- وسایل پانسمان زخم (50 پکیج )

- سیفتی باکس

- وسایل بهداشتی همچون صابون

- پمفلت و بروشور آموزشی

- دستکش، ماسک و کیسه زباله

- میان وعده و چای

- ظروف یک بار مصرف و بهداشتی  (برای غذای گرم ظروف سلولزی / کاغذی / آلومینیومی)

12-  نیروهای مورد نیاز مرکز سیار کاهش آسیب شامل حداقل 2 نفر از جمله یک راننده (مطابق شرایط دستورالعمل تخصصی):

الف) یک نفر ارائه دهنده خدمات کاهش آسیب به عنوان مدیر مرکز سیار

ب) یک نفر راننده / مددیار / بهبود یافته

- هدف مورد انتظار:

مورد انتظار پوشش حداقل 20 پاتوق در هفته و کار روزانه 6 ساعت و خدمات دهی به 200 نفر در هفته می­باشد. مرکز سیار باید درطی یکسال حداقل برای 200 نفر غیر تکراری (افرادی که مواد را به صورت تزریقی مصرف      می کنند) امکان دسترسی به خدمات را فراهم کرده و حداقل 60 درصد از مراجعین به صورت مستمر و هفتگی خدمات را دریافت نمایند. موکداً برای هر مرکز سیار باید 4 پاتوق روزانه در نظر گرفته شود .

متقاضیان ظرف مهلت یک هفته از تاریخ درج اولین فراخوان در سایت سازمان ،می توانند درخواست خود را به دفتر اعتیاد حوزه معاونت پیشگیری (آقای غفاری) ارائه نمایند.

کد خبر 67576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد