در رسانه| پنجره واحد خدمات بهزیستی استان بوشهر راه‌اندازی شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: پنجره واحد خدمات بهزیستی استان بوشهر راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از مهر، حسین اسدی راد ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش نیازهای مردم و همچنین پیشرفت و گسترش فناوری و تبدیل شدن آن به بخش حیاتی جامعه، دولت نیز در تلاش است تا با فراهم کردن بستر اینترنتی، خدمات مختلف خود را بدون نیاز به حضور مردم در ادارات به آنها ارائه دهد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر افزود: در نتیجه، بسیاری از خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشور، نهادهای عمومی و دستگاه‌های اجرایی دستگاه‌ها موظف اند که امکان دسترسی به خدمات خود را از طریق اینترنت فراهم نمایند.

ثبت درخواست و پیگیری ۵۴ خدمت

وی عنوان کرد: برای تحقق این هدف، سازمان بهزیستی کشور تصمیم گرفت تا سامانه‌ای ایجاد کند که به صورت متمرکز بتواند خدمات مصوب خود را ارائه دهد.

اسدی راد بیان کرد: در این راستا پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی کشور راه اندازی و مرجع دسترسی مردم به خدمات این سازمان شد.

وی گفت: امکانات ارائه شده در این سامانه شامل ثبت درخواست و پیگیری ۵۴ خدمت مصوب سازمان از جمله صدور مجوز، ثبت شکایات، فرزندخواندگی، صدور کارت معلولیت و … است.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: تعداد ۵۴ خدمت به صورت الکترونیکی در میز خدمت بهزیستی استان بوشهر در حال حاضر در سایت بهزیستی استان ارائه می‌شود و شامل اطلاع رسانی، ثبت درخواست و ارائه نتیجه است که، به ماهیت الکترونیک ارتقا یافته است.

توسعه خدمات الکترونیک

این مسئول اضافه کرد: از این ۵۴ خدمت، ۳۰ خدمت دارای ماهیت تمام الکترونیکی است که از طریق سامانه و ۲۴ خدمت دیگر که نیاز به مراجعه حضوری است در میز خدمت حضور ی ارائه می‌شود.

وی افزود سازمان بهزیستی از ۳۰ خدمت تمام الکترونیک تعداد ۱۰ خدمت از خدمات پرکاربرد خود را به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» متصل کرده است.

آدرس سامانه میز خدمت الکترونیکی سازمانی بهزیستی: https://www.behzisti.ir/service/Electronic services

     آدرس پنجره واحد خدمات سازمانی بهزیستی:  

http://sam.behzisti.net

کد خبر 67570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد