برگزاری نشست مشترک بهزیستی و سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی

در راستای توسعه همکاری های مشترک سازمان فنی و حرفه ای و بهزیستی،جلسه ای با حضور معاون دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، محمد پوری، مدیر کل بهزیستی استان معاون امور اجتماعی بهزیستی و بدنه کارشناسی بهزیستی کشور و استان معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور، مدیرکل فنی و حرفه ای استان در سالن جلسات اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی،در این جلسه محمدپوری، مدیرکل بهزیستی استان بر ضرورت ارائه آموزشهای کاربردی بر جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد و گفت:  در صورت ارائه آموزشهای به روز میتوان بخش بزرگی از گروه های هدف سازمان را به سوی توانمندسازی هدایت کرد.

برگزاری نشست مشترک بهزیستی و سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی

در ادامه خان احمدزاده، مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان عملیاتی نمودن تفاهم فی مابین و ایجاد سازو کار جدید در تفاهم نامه پیش رو و همچنین ارائه خدمات به گروههای هدف بهزیستی را جزو اولویتهای فنی و حرفه ای برشمرد و بر همکاری بیشتر تاکید نمود. 

علیزاده، معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای نیز شناسایی و معرفی گروههای هدف بهزیستی جهت دریافت خدمات را خواستارو مشارکت طرفین در رسیدن به اهداف را جزو اولویتها عنوان کرد. 

همچنین توکلی، معاون دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی گفت: گروههای هدف متعددی از سازمان و دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی خدمات دریافت می کنند باید با برنامه ریزی خاص و در نظر گرفتن شرایط ویژه به این افراد خدمات مهارتی کاربردی ارائه و در خصوص شرایط سنی این افراد نیز تجدید نظر شود.

کد خبر 67564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد