تاکید بر ورود اورژانس اجتماعی در بحران‌های اجتماعی/ پیشنهاد بر تاسیس مجموعه پردیس مددکاری و توانمندسازی اجتماعی در ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست ضرورت راه‌اندازی مرکز نظارت و هماهنگی بر اورژانس اجتماعی با تاکید بر ورود اورژانس اجتماعی در بحران‌های اجتماعی بر تاسیس مجموعه پردیس مددکاری و توانمندسازی اجتماعی در ایران پیشنهاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، نشست ضرورت راه‌اندازی مرکز نظارت و هماهنگی بر اورژانس اجتماعی با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان، «محمد نصیری» معاون اجتماعی، «سید مرتضی حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، «محمدرضا حیدرهایی» سرپرست آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد.

«علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر ورود اورژانس اجتماعی در بحران‌های اجتماعی، گفت: مددکاری اجتماعی باید در اورژانس اجتماعی جدی گرفته شود و نظارت دقیقی بر رصدخانه آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بر ایجاد مرکز جامع مدیریت بحران در بهزیستی خبر داد و گفت: دستگاه‌های آرمانی در موضوع آسیب‌های اجتماعی باید شناسایی شوند و با آژانس‌های سازمان ملل فعال در آسیب‌های اجتماعی همکاری موثر داشته باشند.

وی در پایان بر ایجاد ضابطین اجتماعی و مددکاری در میدان و تاسیس مجموعه پردیس مددکاری و توانمندسازی اجتماعی در ایران تاکید کرد.

کد خبر 67546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =