گلپایگان| کنترل و کاهش طلاق با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت

برای کنترل و کاهش طلاق در شهرستان در کنار استفاده از برنامه های بلند مدت باید از برنامه های کوتاه مدت هم بهره برد و عوامل افزایش طلاق به درستی شناسایی و برای از بین بردن این عوامل راهکار ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، دومین جلسه کمیته کنترل و کاهش طلاق در سال ۱۴۰۱ در شهرستان گلپایگان در اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور قائمی سرپرست اداره بهزیستی گلپایگان، طبرزدی پور کارشناس مسئول حوزه پیشگیری این اداره و  کارشناسانی از فرمانداری و دیگر ادارات عضو برگزار گردید، دستورالعمل هفت گانه کاهش آسیب های طلاق  توسط سرپرست اداره بهزیستی مطرح و در مورد نحوه اجرا توضیحات لازم ارائه گردید.

سرپرست اداره بهزیستی گلپایگان با تاکید بر اینکه برای  کنترل و کاهش طلاق در شهرستان در کنار استفاده  از  برنامه های بلند مدت باید از برنامه های کوتاه مدت هم بهره برد و عوامل افزایش طلاق به درستی شناسایی و  برای از بین بردن این عوامل راهکار ارائه نمود.

وی در ادامه گفت: دوره های آموزشی  توسط کارشناسان خبره و متخصص و تحت نظارت توسط دستگاهها انجام شود و در این خصوص از تخصص کارشناسان  بهزیستی و مراکز تحت نظارت این اداره استفاده گردد.

در ادامه کارشناسان ادارات حاضر درجلسه خلاصه ای از اقدامات دستگاههای خود در شش ماهه سال ۱۴۰۱ به همراه برنامه ها و  نظرات خود درخصوص کاهش طلاق را  مطرح و تصمیمات گرفته شد.

کد خبر 67512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد