برخوار | برگزاری مانور زلزله و ایمنی در اداره بهزیستی

مانور زلزله و ایمنی با هدف ایجاد آمادگی های لازم در برابر زلزله و در نهایت کاهش تلفات و خسارات ناشی از آن در اداره بهزیستی شهرستان برخوار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، در راستای تحقق اهداف پدافند غیر عامل و حفظ آمادگی کارکنان بهزیستی جهت مقابله با بحران و بلایای طبیعی، مانور زلزله و ایمنی با همکاری کارشناس هلال احمر این شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان برخوار برگزار گردید. این مانور بر اساس سناریوی از پیش طراحی شده فرضی در چند مرحله اجرا گردید.

مرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان برخوار ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزار کننده این مانور اظهار داشت: بهترین راه مقابله با بحران های طبیعی آموزش های ضروری از پیش تعیین شده برای حفظ آرامش و کنترل احساسات و نیز ارایه راهکارها و راهبردهای عملی مقابله با بلایای طبیعی است. وی تصریح کرد: با وجود چنین آموزش هایی می توان در زمان بحران خسارات ناشی از حوادث را کاهش داد.

نریمانی کارشناس هلال احمر نیز با اشاره به اینکه برگزاری چنین مانورهایی برای آمادگی بیشتر در هنگام وقوع زلزله ضروری به نظر می رسد؛ طراحی سناریوهای فرضی برای اجرای این گونه مانورها را به عاملی مهم برای تبدیل مهارت های آموزشی به مهارت های کاربردی تلقی کرد و گفت: خوشبختانه در سال های اخیر برگزاری مانور زلزله در دستگاه های اجرایی توانسته است آمادگی نسبتا خوبی را برای کارمندان به همراه بیاورد و اداره بهزیستی برخوار نیز از جمله دستگاه های فعال در این زمینه می باشد.

کد خبر 67509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد