برخوار | کسب رتبه برتر کارکنان اداره بهزیستی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی

تنها چند دقیقه فعالیت بدنی به عنوان ورزش در روز می تواند نتایج خارق العاده ای را پس از مدت کوتاهی به کارکنان بدهد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، در مراسمی با حضور رئیس و کارمندان این اداره از حضور موفق آنان در مسابقات طناب کشی و تیراندازی، ویژه کارکنان دولت به مناسبت " گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش" تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم، مرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان برخوار با اشاره به نقش موثر ورزش در سلامت کارمندان گفت: تنها چند دقیقه فعالیت بدنی به عنوان ورزش در روز می تواند نتایج خارق العاده ای را پس از مدت کوتاهی به کارکنان بدهد. افزایش تمرکز، روحیه ای شاداب تر، چهره هایی با لبخند بیشتر و سعه صدر و تاب آوری بیشتر، آرامش بیشتر و در نهایت بهبود خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی جزو بدیهی ترین اتفاق هایی است که در صورت استقبال کارکنان و کارمندان از ورزش می تواند عاید آنان گردد.

وی در ادامه افزود:  طبیعتا وجود کارمندان سالم و شاداب در یک اداره به معنای افزایش بهره وری و عملکرد آنان در یک اداره بدون صرف هزینه ای گزاف می باشد که این امر منجر به القای انگیزه و برانگیختگی مثبت روانی در آنان در محیط کار خواهد شد.

لازم به ذکر است در این مسابقات در بخش بانوان فاطمه ابراهیمی و در بخش آقایان مسعود کریمی از پرسنل اداره بهزیستی شهرستان برخوار هر کدام موفق به کسب مقام دوم مسابقات تیراندازی با کمان شدند. همچنین تیم طناب کشی اداره بهزیستی شهرستان برخوار نیز موفق به کسب مقام سوم در این مسابقات شد.

کد خبر 67508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد