برگزاری سی و سومین جلسه شورای اداری بهزیستی استان اردبیل

سی و سومین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای تابعه در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از موفقیتها، پیشرفتها و عملکردهای مطلوب حوزه های تخصصی  سازمان در سالجاری گفت : خوشبختانه در سایه همت و تلاش مضاعف تمامی همکاران و کارکنان در بخش های دولتی و غیردولتی این امر ممکن گردید و  جا دارد از زحمات و تلاشهای تمامی دست اندرکاران به انحای مختلف قدردانی گردد.

رضایی در رابطه با تشریح اهداف گردهمایی و برنامه های کلی سازمان از سوی حوزه های تخصصی تصریح کرد: داشتن سعه صدر و تکریم مناسب با ارباب رجوع، صیانت از اموال منقول و غیر منقول، نظرات بر  ورود و خروج کارکنان، صرفه جویی در مصرف انرژی، توجه جدی به آموزشهای توانمند سازی، نظارت مستمر بر مراکزدولتی و غیر دولتی، راه اندازی موسسات خیریه در شهرستانها، بهره گیری از ظرفیت خیرین، بسیج سازندگی، اعتماد سازی، اعتماد افزایی، امید آفرینی و توجه جدی در احقاق برش ها و شیوه نامه ابلاغی از نکات کلیدی و عملیاتی برنامه های سازمان هستند که بایستی مورد توجه جدی قرار گیرند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود ضمن استماع نظرات کارشناسی معاونین و روسای شهرستانها بر کسب رضایتمندی مددجویان، تقویت ارتباطات برون و درون سازمانی، بهره گیری از گروههای جهادی، هیات های مذهبی و مجموعه های غیر دولتی، انتخاب هیات های راهبردی در شهرستانها، تقویت واحدهای روابط عمومی، توجه جدی به میز های خدمت، ثبت  انشعابات مددجویان، بازدید از استانهای موفق و بهره گیری از تجارب موفق آنها و اهتمام جدی در رابطه باگروههای همیار بانوان، تامین مالی خرد و اشتغال جامعه هدف تاکید کرد.

شایان ذکر است :  معاونین، مسئولین واحدهای ستادی و روسای شهرستانهای تابعه نیز هر کدام به تشریح اهداف و سیاستها و عملکرد حوزه های تخصصی پرداخته و نکته نظرات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

همچنین بر اساس شاخص های ارزیابی نظام نامه نظارتی سازمان بهزیستی کشور، حوزه معاونت امور اجتماعی دردفتر امور توانمند سازی زنان و خانواده رتبه اول و در دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی رتبه دوم، در حوزه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی،  اداره نیروی انسانی و امور بیمه رتبه سوم کشوری  را به خود اختصاص دادند.

همچنین بر اساس ارزیابی های بعمل آمده در جریان شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ شهرستان اردبیل رتبه اول، شهرستان پارس آباد رتبه دوم و شهرستان نمین هم رتبه سوم  را بدست آوردند شایان ذکر است در پایان مراسم ازمعاونت های حائز رتبه کشوری  و شهرستانهای این شهرستانها هم  با اهداء لوح سپاس قدر دانی گردید.

کد خبر 67507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد