🔷🔶 ایجاد یک هزار و صد  فرصت شغلی توسط اداره کل بهزیستی لرستان با بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی 

مدیر کل بهزیستی استان لرستان   از ایجاد ۱ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی توسط این اداره کل با بهره مندی از تسهیلات کم بهره اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، در جلسه ای که با حضور معاونت اقتصادی استانداری، مدیر کل و معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان و روسای بانکهای عامل برگزار شد همایون عمودی زاده از ایجاد یک هزار و صد فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان با بهرمندی از تسهیلات کم بهره بانکی خبر داد.
وی در این جلسه با بیان اینکه بهزیستی استان در حال  حرکت و استفاده از ظرفیت ها و فعالیت های دانش بنیان است تصریح کرد، ما در این زمینه تجربه های موفقی در زمینه نصب پنل های خورشیدی و کشت گیاهان دارویی داشته ایم با توجه به اینکه امروزه اقتصاد دانش بنیان شاهراه اصلی برای نیل به توسعه اقتصادی تلقی می شود.
عمودی زاده با بیان اینکه کار آفرینان و بنیانگذاران کسب و کارهای نو پا همواره نیاز به  حامی با رویکرد حمایت مالی دارند گفت؛ امسال توانسته ایم با همکاری بانک های عامل و پرداخت اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان بیش از هزار شغل ایجاد کنیم.
در این جلسه علاوه بر گزارش عملکرد حوزه اشتغال بهزیستی استان بر ضرورت همکاری بیش از پیش بانک های عامل و برطرف کردن موانع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکید شد.

کد خبر 67465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد