رزن | دیدار مدیر کل بهزیستی استان همدان با امام جمعه شهرستان

مدیر کل بهزیستی استان به همراه معاون پشتیبانی و منابع انسانی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بهزیستی استان، رئیس و معاون اداره بهزیستی شهرستان با امام جمعه شهر رزن دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی  اداره بهزیستی شهرستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه رزن گزارشی از عملکرد و فعالیتهای سازمان بهزیستی توسط  مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی رزن ارائه گردید.

مدیر کل بهزیستی استان  نیزاز عملکرد اداره بهزیستی شهرستان رزن ابراز رضایت نمودند و بر فعال بودن شورای مشارکتهای مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی تاکید داشتند.
در ادامه امام جمعه شهر رزن ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از فعالیتهای سازمان بهزیستی گفت: افرادی که جامعه هدف شما هستند انصافا افرادی هستند که خیلی از راهها به رویشان بسته شده و شما مشکلات و حوائج آنها را برطرف میکنید و درکنار شما بودن و خدمت کردن بهترین خدمت و توفیق الهی هست.
حجت الاسلام منصوری در ادامه گفت: هر درخواست و ندایی از طرف بهزیستی باشد ما شبانه روز در خدمت مردم عزیز و بهزیستی هستیم و بزرگترین  توفیق خدمت کردن به افراد دارای معلولیت و مددجویان می باشد.
ایشان ادامه داد:ما باید قدردان نعمتهای الهی باشیم ود حد توان بتوانیم مشکلات این افراد را حل بکنیم. اینها افرادی هستند دلشکسته و اون فضای روحی و جسمانی که دارند امکان دارد یک دعای این عزیزان هم برای این دنیا و هم آخرت، مهر عاقبت به خیری را بر ما رقم بزند.
 ایشان با توجه به به تورم موجود و دریافتی حداقلی مددجویان، بر افزایش مستمری و حقوق محرومین و نیازمندان تاکید نمودند و همچنین بر افزایش ظرفیت و گسترش مراکز نگهداری معلولین و بیماران روانی در سطح استان را خواستار شدند.

کد خبر 67430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد