با لبخند مهربانی گرما بخش خانه های نیازمندان باشیم

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرد زمستان و عدم برخورداری نیازمندان از لباس گرم و امکانات گرمایشی عنوان کرد: خیرین نیک‌اندیش و نیکوکار در تأمین و تهیه لباس گرم و لوازم گرمایشی خانواده‌های تحت حمایت مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده عصمت نصیری اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته، خیرین در امر ساخت خانه، اشتغال و تامین معیشت مددجویان تحت پوشش بهزیستی کمک‌های خوبی کردند که امیدواریم روز به روز شاهد افزایش این کمک‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه این کمک ها در قالب  طرح ها و پویش ها و به صورت کمک های نقدی، غیرنقدی و خدماتی بوده است، ابراز داشت: در شش ماهه اول سال نزدیک به یک میلیارد تومان مشارکت مردمی  جمع آوری و در بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

نصیری در خصوص حمایت از تحصیل دانش آموزان نیازمند عنوان کرد: درجهت حمایت ازتحصیل دانش آموزان تحت پوشش از محل مشارکت های مردمی تعداد ۲۰۰ بسته لوازم التحریر  به ارزش ۶۰ میلیون تومان تهیه و در بین ۲۰۰ دانش آموز نیازمند توزیع شده است.

این مسئول به روند احداث پروژه خیرساز معلولان و سالمندان اشاره کرد و افزود: جهت تکمیل این ساختمان در شش ماهه اول سال خیرین نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان  مشارکت داشتند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده، اجرای برنامه های ضیافت مهربانی، دهه ولایت، اجرای طرح حامی، طرح داوطلبین،   اجرای طرح پویش مشق مهر و... را از اهم فعالیتهای بهزیستی در راستای تامین نیازهای اقشار نیازمند و کم برخوردار برشمرد.

کد خبر 67422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد