برنامه های پدافند غیر عامل بهزیستی استان تهران در هفته نکوداشت پدافند غیر عامل

برنامه های پدافند غیر عامل بهزیستی استان تهران در هفته نکو داشت این هفته در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ نازیلا کجوری نماینده پدافند غیر عامل در بهزیستی کشور و استانداری از برنامه های این نهاد در نکوداشت هفته پدافند غیر عامل در سال  ۱۴۰۱ که با شعار «پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها، تداوم کارکردها برای مردم»  نامگذاری شده است، خبر داد.

کجوری ضمن اشاره به انجام مانور قطع برق، اجرای مانور سایبری و زیستی و مانورهای دورمیزی در ادارات شهرستانها، مراکز بهزیستی دولتی و غیر دولتی تابعه، مراکز شبانه روزی وتوانبخشی، برگزاری دوره آموزشی با مشارکت شبکه بهداشت با موضوع "پدافند زیستی"  ویژه کارشناسان مراکز غیر دولتی و چاپ تراکت، بنر و پوستر اطلاع رسانی بعنوان بخشی از برنامه ها و اقدامات در این هفته، افزود : برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با آسیب های نو پدید در فضای مجازی ویژه والدین دانش آموزان  در روستاها و شهرستانهای بهزیستی استان تهران، سخنرانی ائمه جماعت ادارات بهزیستی درخصوص پدافند غیر عامل با توجه به مسائل روز جامعه، برگزاری مانور زلزله در مرکز مراقبتی و توانبخشی، توزیع انواع بروشور از دیگر برنامه ها ی مدون این دفتر است.

وی توضیح داد: هرساله به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل برنامه های متنوع و مرتبطی مطابق با روز شمار ابلاغی در سطح بهزیستی استان تهران به منظور آمادگی هر چه بیشتر مجموعه بهزیستی  انجام می گیرد.

کجوری ادامه داد: با برگزاری مستمر جلسات و نشست های هم اندیشی و راهبردی درون و برون سازمانی؛ مفاهیم و ضوابط پدافند غیرعامل موکدا در دستور کار می باشد. در بهزیستی در راستای اقدامات پیشگیرانه، توصیه‌ و تاکید شخص مدیر کل موضوع تاب‌آوری فرهنگی که یکی از مفاهیم مهم پدافند غیرعامل است، با جدیت دنبال و  موفقیت‌های قابل توجه ای در مجموعه بهزیستی استان تهران داشته است.

درپایان، نماینده پدافند غیر عامل بهزیستی استان تهران در بهزیستی کشور و استانداری تصریح نمود: پدافند غیر عامل یکی از مهم ترین راهبرد هاست  در صورتیکه از ظرفیت آن به درستی استفاده شود از بسیاری از آسیب های دشمن در امان خواهیم  بود.

کد خبر 67408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد