پیام مدیر کل بهزیستی استان تهران به مناسبت هفته نکو داشت پدافند غیرعامل

مدیر کل بهزیستی استان تهران به مناسبت هفته نکو داشت پدافند غیرعامل پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ متن پیام  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پدافندغیرعامل به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها، کم هزینه‌ترین شیوه‌ها و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است. پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین راهبردهاست که اگر ظرفیت آن به درستی به کار گرفته شود، امکان آسیب به زیرساخت‌های حساس و از سوی دشمنان به حداقل خواهد رسید.

بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران بهزیستی استان تهران  با اندیشه ای راهبردی این وظیفه را که در منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

اینجانب فرا رسیدن هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۱  که با شعار «برای مردم؛ پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها، تداوم کارکردها»  نامگذاری گردیده است را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص فرهنگ سازی در زمینه بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در امور جاری بهزیستی را از خداوند متعال خواستارم.

                                            سمانه زمانی

                                            مدیر کل بهزیستی استان تهران

کد خبر 67392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد