🔷🔶 مراسم تقدیر از عوامل اجرایی همایش گزارش نویسی و مستند سازی در اداره کل بهزیستی استان برگزارشد

🔶 برگزاری همایش استانی گزارش نویسی و مستند سازی موجب ایجاد ارتباط و هم افزایی با دستگاههای اجرایی و حمایت‌های خوب آنها در بحث مددکاری شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، مدیر کل بهزیستی استان طی مراسمی از عوامل اجرایی همایش استانی گزارش نویسی و مستند سازی که هفته گذشته در سالن همایش های بانک صادرات برگزار شد تقدیر کرد.

در ابتدای این مراسم همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران و عوامل اجرایی، پشتیبانی، روابط عمومی، حراست و خدمات در برگزاری همایش، از بذل توجه و همدلی دکتر منظمی تشکر کرد.

 وی در ادامه با ابراز خرسندی افزود، برگزاری همایش موجب ایجاد ارتباط و هم افزایی با دستگاههای اجرایی و  حمایت‌های خوب آنها در بحث مددکاری شده است.

همایون عمودی زاده تصریح کرد: اجرای همایش در نوع خود بسیار شایسته و درخور توجه بود و توانستیم آن اهدافی را که از برگزاری همایش دنبال می کردیم  محقق شود.

وی افزود: حساسیت مدیران و توجه ای که از طرف دستگاه‌های اجرایی مختلف  استان به سمت جامعه هدف معطوف شده است. مسئولیت ما را در قبال این افراد بیشتر می کند، امیدوارم  بتوانیم از این فضایی که ایجاد شده نهایت بهره‌برداری و استفاده را به نفع مددجویان داشته باشیم.

کد خبر 67298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد