نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت برگزار می شود

نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت تحت عنوان "حرکت با برکت" با هدف جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و دانش‌بنیان در حوزه کارآفرینی افراد دارای معلولیت، افزایش اشتغال معلولین، بهبود تولید و سرمایه گذاری بر روی این طرح‌ها در کشور برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: در این رویداد که با همکاری بهزیستی کل کشور و بنیاد برکت و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می‌شود؛ کارشناسان، نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌های مردم‌نهاد سراسر کشور می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود در حوزه اشتغال‌زایی ویژه افراد دارای معلولیت را به این رویداد ارسال کنند.

رضا ابهت برگزاری رویداد «حرکت با برکت» را شروع یک حرکت جدی برای اشتغال پایدار و توانمندسازی معلولین دانست و اظهار داشت: رویداد ملی «حرکت با برکت» به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت به دنبال شناسایی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر در حوزه‌ اشتغال‌زایی برای افراد دارای معلولیت است.

وی افزود: این رویداد همچنین فرصتی است برای فعالان و ایده‌پردازان استان یزد است تا ایده‌ها و طرح‌های خود در حوزه‌ ی اشتغال افراد دارای معلولیت را برای ارائه طرح به سرمایه گذار ارائه نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد خاطر نشان کرد: طرح‌ها و ایده‌های رسیده به رویداد «حرکت با برکت» توسط داوران ارزیابی و طرح‌های برگزیده همزمان با ۲۱ آذر روز جهانی معلولین معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.  

گفتنی است؛ علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند طرح و برنامه های پیشنهادی خود را برای ارائه به سرمایه گذار در سامانه   event.barkat.ir  ثبت نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02163468888 تماس بگیرند.

کد خبر 67223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد