فراخوان شرکت در اجرای بررسی شیوع و علل موارد منجر به کم توانی

فراخوان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با موضوع شرکت در اجرای بررسی شیوع و علل موارد منجر به کم توانی منتشرشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه: به اطلاع میرساند در راستای تفاهم نامه ابلاغی بررسی شیوع و علل موارد منجر به کم توانی و ایجاد سامانه رصد معلولیت ، اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از موسسات و مراکز واجد شرایط دارای پروانه تاسیس و یا پروانه فعالیت از بهزیستی دعوت به همکاری می نماید .لذا متقاضیان می توانند درخواستهای خودرا به همراه رزومه کاری از تاریخ نشر آگهی به مدت سه روز به اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به نشانی : میدان سپاه پاسداران( میدان نفت)- بلوار زن- بلوار بهزیستی ستاد مدیریت- دفتر امور حقوقی و املاک بهزیستی استان تحویل نمایند.

شرایط احرازوواگذاری مسئولیت به موسسه غیردولتی برای انجام کار:

1-موسسه غیردولتی باید به ثبت رسید باشدودر هنگام واگذاری خدمات فعال باشد.

2-موسس غیر دولتی باید سابق فعالیت درزمینه یکی از موضوعات مرتبط با فعالیت های سازمان بهزیستی(معلولیت وپیشگیری از معلولیت)راداشته باشد(تا حدودی سازمان رابشناسد).

3-موسسه غیردولتی درهیات مدیره خوددارای حداقل یک یا دونفربامدارک پزشکی ویا پیراپزشکی باشد (باتوجه به تخصصی بودن طرح).

4-موسسه غیر دولتی باید دارای حسن سابقه بوده واز این نظرمور تایید کمیته استانی باشد.

5-موسسه غیر دولتی بایدظرفیتها وقابلیتهای لازم رابرای احراز مسولیت رادارا باشد.

6-موسسه غیردولتی باید توانمندی وقابلیت های لازم برای جذب واستفاده از منابع وظرفیت های سایر سازمانهای دولتی وغیر دولتی رادارا باشد.

7-موسسه غیر دولتی بایددارای مکان مناسبی جهت انجام فعایت های مورد انتظار باشد.

تبصره1:بهزیستی استان کرمانشاه  در خصوص بیمه یا استخدام پرسشگرها هیچگونه مسئولیتی نداشته و کلیه مسئولیتهای حقوقی و قانونی به عهده مجری طرح می باشد.

تبصره 2:سودحاصل از انجام کار برای موسسه غیر دولتی 7تا10درصد در صورت تامین اعتبارلازم از طرف بهزیستی کشورمی باشد.و در صورت عدم تامین اعتبار از سوی بهزیستی کشور ، مجری طرح حق هرگونه اعتراض و شکایت از طریق مراجع قانونی را از خود سلب می نماید .

تبصره 3: ضمنا درخواستهای متقاضیان در کمیته استانی باحضور اعضا کمیته مطرح شده در شیوه نامه اجرایی مطرح و کمیته مربوطه مختار است در رد یا تائید پیشنهادها و براساس رزومه و سوابق کاری موسسه فعال در زمینه فعالیت پیشگیری از اختلالات ژنتیک اعلام نظر نماید.

معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه                                          مورخ: 1401/07/27

کد خبر 67153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد