ملائیان، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور شد

علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی؛«مصطفی ملاییان» را به عنوان مشاور رییس و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛متن حکم به این شرح است :

برادر ارجمند جناب آقای مصطفی ملائیان

نظر به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی و با توجه به پیشنهاد این سازمان و موافقت سازمان حراست کل کشور به شماره ۷۵۸۲/۱۴۰۱/۱۱۵۴۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ به موجب این حکم به عنوان«مشاور اینجانب و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌شوید.

با عنایت به گستره متنوع وظایف، اهداف و ماموریت های سازمان بهزیستی کشور و طیف وسیع جامعه هدف تحت پوشش و به تبع آن لزوم تثبیت و تقویت فرایندهای نظارتی در جهت حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی سازمان از جنابعالی انتظار دارم با استعانت از الطاف الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در جهت صیانت از ارزش های اصیل و آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت، پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی و تأمین ثبات و امنیت کارکنان و ارتقاء بهره وری سازمان تمامی توان خویش را با محوریت اهداف ذیل به کارگیرید:

۱.تلاش در راستای ایجاد حسن ظن و اعتماد متقابل و اعراض از اعمال رویکرد های سلیقه ای و بکارگیری امر به معروف و نهی از منکر در فضایی صمیمانه، اخلاقی و دین مدار.

۲.شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه و رصد گلوگاه های مفاسد به منظور تمهید و ارائه راهکارها و خط مشی‏های مناسب در جهت رفع نارسایی ها و مشکلات موجود.

۳.تهیه و تدوین بخشنامه ها، دستورالعمل ها و توصیه های حراستی و تنظیم برنامه های آموزشی مورد نیاز در زمینه های حفاظتی جهت رفع نقایص و بهبود روش های اجرایی و توانمندسازی و دانش افزایی کارکنان محترم آن حوزه.

۴.تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات موجود از داخل و خارج سازمان جهت ارائه مشاوره و اتخاذ تدابیر لازم.

۵.دریافت انتقادات و پیشنهادهای همکاران و نظارت و کنترل نامحسوس کمی و کیفی امور در راستای تقویت و حفاظت همه جانبه از ایمنی و سلامت محیط کار و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه و تخلف احتمالی.

۶.همکاری تنگاتنگ و صمیمانه با اعضای شورای معاونین سازمان و مدیران ستادی و استانی.

۷.استقرار سیستم مناسب جهت حفاظت پرسنلی، سرمایه های اطلاعاتی و دیجیتالی مجموعه و رعایت الزامات ضوابط پدافند غیرعامل براساس مقررات جاری و اسناد و مدارک طبقه بندی شده.

توفیقات روزافزون جناب عالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می نمایم.

علی محمـد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 67076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =