ادارات ضعیف در مناسب سازی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از کاهش ادارات ارزیابی شده با وضعیت ضعیف در اجرایی نمودن مناسب سازی خبر داد و گفت : فرهنگ مناسب سازی در جامعه در حال نهادینه شدن است و سه دستگاه اجرایی هواشناسی ، پزشکی قانونی و اداره غله و خدمات بازرگانی در طول سال گذشته بین ۲۰تا ۱۱درصد در امر مناسب سازی رشد و بهبود داشته اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با اشاره به ارزیابی سالانه ۶۰دستگاه اجرایی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، گفت :9 دستگاه اجرایی در ارزیابی جشنواره شهید رجایی رتبه خوب را کسب کردند و توانسته اند در حد مطلوب شرایط بهره مندی افراد دارای معلولیت از خدمات را قراهم نمایند .

وی خاطر نشان کرد: اجرای کامل مناسب سازی مسیر توسعه یافتگی ،برقراری عدالت اجتماعی ،فرصت برابر و پیشرفت همه جانبه را فراهم می کند و مناسب سازی دستگاه ها بیش از آنکه رابطه معناداری با اعتبارات داشته باشد، رابطه تنگاتنگ و معناداری با باور قلبی و نگرش مثبت مدیران به مقوله مناسب سازی دارد.

حسینی تصریح کرد: خروجی حاصل از بررسی ها ،ضرورت آموزش مناسب سازی به مهندسان و ذی ربطان را بیش از پیش نمایان می کند و اتخاذ راهکاری در خصوص الزام دستگاههای اجرایی جهت شرکت در  جشنواره  شهید رجایی یک ضرورت  مهم تلقی می شود.

مدیرکل بهزیستی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه طی سالهای گذشته جلسات و کارهای ارزنده ای در خصوص مناسب سازی انجام شده است، معلولان از وضعیت مناسب سازی ها رضایت کامل ندارند و این مهم باید بیش از گذشته مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی یاد آور شد: دستگاههای اجرایی که نمره ای کمتر از ۲۵را کسب کرده اند با وضعیت ضعیف ارزیابی می شوند و بهزیستی در تلاش است با برگزاری منظم جلسات ، بازدید و نظارت مستمر  سطح شاخص مناسب سازی را در  استان را افزایش دهد.

کد خبر 67068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد