اعزام آخرین کاروان زیارتی فرزندان مقیم بهزیستی استان اردبیل به مشهد مقدس

مدیرکل بهزیستی استان از اعزام تمامی فرزندان بهزیستی به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، آیین بدرقه فرزندان خانه شکوفه های اردبیل تحت نظارت اداره کل بهزیستی با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی، مسئول و کارکنان خانه مذکور برگزار گردید.

در این آیین حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در خصوص برنامه اعزام فرزندان تحت پوشش به مشهد مقدس گفت:  در راستای فعالیتهای مختلف ویژه فرزندان تحت پوشش سازمان، امسال توفیقات الهی حاصل گردید تا تمامی فرزندان واجد الشرایط مقیم در خانه و مورد حمایت خانواده تحت پوشش در فواصل زمانی معین به بارگاه ملکوتی امام هشتم مشرف گردیده و از فیوضات معنوی این سفر پر خیر و برکت بهره مند گردند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: به منظور تقویت باورهای دینی، بالابردن روحیه ایمان  وآشنایی فرزندان با آداب زیارت ائمه اطهار علیهم السلام آخرین گروه از فرزندان تحت حمایت بهزیستی استان، به تعداد ۴۵ نفربا همراهی مربیان مرکز به حریم قدس رضوی اعزام شدند.

رضایی یادآور شد: تعداد بیشتری از این فرزندان، زیارت اولی ها هستند که جشن ویژه ای هم بعد از اولین زیارت برای آنان تدارک دیده می شود تا حلاوت وشیرینی این سفر معنوی  تا سالها در یاد وخاطره این فرزندان نقش بندد.

شایان توجه می باشد: در پایان توصیه های لازم در زمینه رعایت آداب سفر، زیارت و تبعیت از مربیان موسسه مذکور در طول مدت سفر، از سوی مدیرکل بهزیستی استان ارائه گردید.

کد خبر 67036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد