بهره مندی نیروهای قراداد معین اورژانس و مرکز مشاوره 1480 پس از 11 سال از تسهیلات رفاهی حقوقی

محمد زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت : کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی استان مرکزی طی مصوبه هیات محترم وزیران به نیروهای قرارداد معین تبدیل وضعیت شدند که این موضوع مستلزم دریافت شناسه استانی بوده و قریب یازده سال بلا تکلیف ماند .

زیدوند اظهار داشت : علیرغم پیگیری نیروهای قرارداد معین از مدیران وقت سازمان موفق به دریافت آن نشدند با عنایت به اینکه با نداشتن ردیف بودجه استانی نیروهای قراردادمعین از رفاهیات و تسهیلات مطابق با سایر نیروها برخوردار نبودند و مکاتبات فراوانی در این خصوص انجام شده بود که نتیجه ای دربر نداشت . سرانجام این مهم طی دو ماه اخیر تعیین تکلیف شد .
این مقام مسئول اظهار داشت : طی تعاملات با بهزیستی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بعد از 11 سال , نیروهای قراردادمعین شناسه استانی کسب نمودند و از تسهیلات و رفاهیات استانی بهره مند شدند.
سرپرست بهزیستی استان مرکزی افزود: ازدیگر تحولات و سایر اقدامات موثری که بنابر سیاست های کلی کشور و توصیه های مکرر مقام معظم رهبری و سیاستهای وزارت کشور در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و به حداقل رساندن مسائل اجتماعی قشرهای آسیب دیده می توان نام برد تجهیز نمودن مراکز اورژانس اجتماعی و مجزا نمودن فیلدهای مداخله ای از جمله مرکز خانه سلامت و مرکز خانه تلاش که هم اکنون در حال انجام می باشد و با جدیت در حال پیگیری وپرداخت رفاهیات پایان سال 1400 به پرسنل اورژانس اجتماعی در شرایطی که قبلا پرداخت نمی شده است.
وی خاطرنشان کرد : درموارد مداخله ای در روستاها و مناطق کم برخوردار با توجه به بافت فرهنگی خانوارها استفاده از خودروی اداری سمند که در اختیار اورژانس اجتماعی قرار گرفته است تا موارد مداخله ای با حفظ کرامت فرد و رعایت اصول محرمانگی در خصوص بازدید ازمنزل و اقدامات مددکاری صورت پذیرد.
وی بیان داشت : در اجرای برگزاری مراسم طرح بندگی رتبه دوم کشور ویژه ماه مبارک ویژه زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی توسط مرکز خانه تلاش بهزیستی و ندای مهر دربین32 استان کشور کسب نمودیم .
ایشان گفت : در خصوص بروز نمودن اطلاعات علمی متناسب با کار اورژانس اجتماعی برگزاری دوره های آموزشی مجازی و حضوری که از مدرسین خبره استانی و کشوری بهره مند شدند.

کد خبر 66463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد