برگزاری نشست مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مرکز سالمندان لقمان حکیم

به مناسبت بزرگداشت هفته سالمند و با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ؛ نشست مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مرکز سالمندان لقمان حکیم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت بزرگداشت هفته سالمند ؛ نشست مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون ، کا ر و رفاه اجتماعی استان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و مدیران دستگاهها و بانک های عضو شورای هماهنگی ، اعضای هیئت امنای مرکز و شورای شهر تازیان در مرکز سالمندان لقمان حکیم برگزار شد.

در ادامه حاضرین ضمن دیدار و دلجویی از سالمندان ، از بخش های مختلف مرکز بازدید کردند.

احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این نشست با ابراز خرسندی از توجه ویژه مسئولین و مددکاران در مرکز سالمندان لقمان حکیم نسبت به این گنجینه های ارزشمند، بر پرداختن به نیازهای روحی و عاطفی سالمندان در کنار توجه به سلامت جسمی آنان تاکید کرد و بیان داشت : سالمندان، نیازهای متفاوتی نسبت به دیگر گروه‌های سنی جامعه دارند که تکریم، مهربانی، در کانون توجه جامعه قرارگرفتن و برطرف کردن نیازهای روحی مهمترین آنهاست.

وی در ادامه افزود: کمک خیرین عزیز و نیک اندیش در حمایت از چنین مراکزی می تواند به ظرفیت های موجود آن بیافزاید و در راستای خدمت رسانی شایسته و احداث ساختمانی درخور شان این سرمایه های اجتماعی و انسانی راهگشا باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص همکاری و پیگیری در تامین زمین مورد نیاز و احداث ساختمان جدید مرکز قول مساعد داد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز با گرامیداشت هفته سالمند به ارائه بخشی از فعالیت های بهزیستی در حوزه سالمندان پرداخت و گفت : ما به عنوان یکی از دستگاههای متولی در حوزه سالمندی، برنامه ریزی و هدفگذاری هایی در این بخش داشته ایم و با برگزاری مستمر جلسات شورای سالمندان و جلب همکاری و بهره گیری از ظرفیت دستگاههای عضو و سمن های فعال در بحث سالمندان سعی در سرعت بخشیدن به اجرای برنامه های سند ملی سالمندان در استان داریم .

کد خبر 66422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد