در رسانه | ارج نهادن به سالمندان در مدرسه نوه‌ها

به‌مناسبت هفته سالمندان شماری از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مدسه نوه‌های خود رفتند و ساعتی را در کنار آنان بودند و سپس تجلیل شد.

به‌گزارشروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از ؛ خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ به‌مناسبت هفته سالمندان بهزیستی و آموزش‌وپرورش در یک برنامه مشترک از چند تن از سالمندان دعوت کردند تا در مدرسه نوه خود در مدرسه شهید باهنر بوشهر حاضر و تجلیل شوند.

مسئول دبیرخانه شورای سالمندان بهزیستی استان بوشهر درباره این برنامه به خبرنگار صداوسیما گفت: با هدف تکریم سالمندان یعنی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، برنامه با نام «پیوستن رود به دریا» با همکاری بهزیستی و آموزش‌وپروش برگزار شد و در آن شماری از سالمندان در مدرسه نوه‌های خود حضور پیدا کردند و از آنان تجلیل شد.

مژگان آل‌بهبانی افزود: به‌دلیل افزایش دغدغه‌های زندگی و مشغله‌ها در زندگی ماشینی، گسست نسل‌ها پیش آمده که کاهش این فاصله یکی از اهداف برگزاری این برنامه برای تکریم سالمندان خانواده بوده است.

در مدرسه شهید باهنر بوشهر پدبزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها خاطره و تجربه‌های خود را بازگو کردند، بازی کردند و در پایان نوه‌هایشان به آنان گل هدیه دادند.

کد خبر 66418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد