فراخوان دعوت به همکاری مراکز غیردولتی و سازمان های مردم نهاد و مراکز مثبت زندگی اعلام شد

فراخوان دعوت به همکاری مراکز غیردولتی و سازمان های مردم نهاد و مراکز مثبت زندگی برای فعالیت درخصوص برگزاری کارگاه تربیت مربی اعلام شد.

فراخوان دعوت به همکاری مراکز غیردولتی و سازمان های مردم نهاد و مراکز مثبت زندگی برای فعالیت درخصوص برگزاری ۵ کارگاه تربیت مربی(آموزش زندگی خانواده، آموزش روانشناسان، مددکاری، تسهیل گری، مدیریت مورد) در طرح بهبود و مراقبت روابط خانواده در ۵ سال اول زندگی مشترک(تحکیم بنیان خانواده) در سطح استان تهران اعلام شد.
شرایط و  شرح وظایف مراکزمجری کارگاههای تربیت مربی در طرح بهبود و مراقبت روابط خانواده :
سازمان بهزیستی به منظور کمک به ازدواج آگاهانه افراد ،تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در راستای عملیاتی شدن  طرح بهبود و مراقبت روابط خانواده در ۵ سال اول زندگی مشترک(تحکیم بنیان خانواده) با مشارکت مراکز واجد شرایط ، به منظور برگزاری ۵ کارگاه تربیت مربی( ۱۶ و یا ۳۲ ساعته)  آموزش زندگی خانواده، آموزش روانشناسی، مددکاری، تسهیل گری و مدیریت مورد جهت کارشناسان و متخصصان  در سطح استان تهران مطابق با شیوه نامه های ابلاغی سازمان بهزیستی دعوت به همکاری می نماید.
شرایط مراکز ارائه دهنده مراکز خدمات آموزشی اعم از مشاوره، مثبت زندگی  و...

۱- داشتن پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی در قالب خدمات پیشگیری
۲- حسن سابقه موثر و ظرفیت تخصصی لازم متناسب با ماهیت مراکز
۳-  امکان تامین فضای آموزشی کارگاهی مناسب
(گنجایش حداقل برای ۳۰ نفر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی حدود ۱ متر (حداقل فضای مورد نیاز برای ارائه خدمات آموزشی آگاه سازی ۵۰ متر مربع می باشد که می تواند در مرکز و یا خارج از مرکز تامین شود.)
 ۴- امکان تامین تجهیزات کمک آموزشی مانند دستگاه ویدئو پروزکتور، کامپیوتر، تخته سفید وایت برد، ماژیک و سایر اقلام مورد نیاز برای اجرای آموزش کارگاه

  ۵–پذیرایی میان وعده و کامل از شرکت کنندگان
  ۶-امکان به کارگیری کارشناسان آموزش دهنده با تایید بهزیستی که واجد شرایط ذیل باشد:
داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشدروانشناسی و مشاوره
ترجیحا متاهل
داشتن سابقه کار آموزشی حداقل ۵ سال در حوزه ازدواج و خانواده
دارا بودن تاییدیه علمی از معاونت امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان تهران
لازم به ذکر است مراکز مجری بایستی نسبت به مستند سازی و ارزشیابی دوره منطبق با ایده ال ها و استاندارد سازمان اقدام گردد .

 ۷- اجرای کارگاه های آموزشی تربیت مربی  مطابق با شیوه نامه ی ابلاغی سازمان بهزیستی کشور و ساعت استاندارد ۱۶ و یا ۳۲ ساعته
 ۸- هماهنگی های لازم با مربیان، دست اندرکاران اجرایی برنامه
۹-  مستندسازی برنامه ها ( فرم مشخصات شرکت کننده ها و استاد، صورتجلسه حضور استاد و شرکت در کارگاه، عکس، کلیپ و فیلم  و ...) و ارائه گزارش عملکرد و آمار در پایان هر کارگاه آموزشی تربیت مربی
•    ضروری است در مستند سازی طرح حتما نام و نشان واره سازمان بهزیستی درج گردد.
۱۰- ارزشیابی دوره های آموزشی بر اساس روش های مطرح شده در دستورالعمل ابلاغی سازمان بهزیستی کشور
 شرایط همکاری مراکز متقاضی
مراکز واجد شرایط و علاقمندان به همکاری در اجرای برنامه فوق  تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ فرصت دارند  درخواست کتبی کاری خود را پس از ثبت در دبیر خانه  به معاونت پیشگیری بهزیستی استان  تهران واقع در خیایان ولی عصر بالاتر ازمیر داماد نبش ظفر اداره کل بهزیستی استان تهران  ارائه نمایند. بررسی و اظهارنظر درباره درخواست ها براساس شرایط مندرج در دستورالعمل بر عهده اداره کل استان تهران و معاونت پیشگیری است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس طرح  به شماره تلفن ۸۸۷۸۸۷۳۴ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 66391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد