امام جمعه ایلام: نگهداری سالمندان مدال افتخار برای بهزیستی است/ تکریم سالمندان باید در اولویت باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نگهداری از سالمندان مدالبرای بهزیستی است.

به‌ گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» عصر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز سالمندان آرامش شهرستان ایوان با گرامیداشت هفته سالمندان، اظهار کرد: سالمندان افرادی هستند که در زمان جوانی خود توانمند بوده و متناسب با توانمندی که داشته اند به جامعه خدمت کرده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایطی که برای برخی از سالمندان عزیز به وجود آمده است، در نهایت زمانی که توانایی خود را از دست داده اند نیاز به سرپرستی و نگهداری دارند، ابراز کرد: عمده سالمندان از نعمت خانواده برخوردار بوده و فرزندان و بستگان از آنان نگهداری می کنند و خوشبختانه جامعه ما جامعه ای است که برای سالمندان احترام ویژه ای قائل هستند.

وی ابراز کرد: برخی از سالمندان با توجه به شرایط اجتماعی که داشته اند از این نعمت محروم هستند و در سرای سالمندان زندگی می کنند و نگهداری و تکریم این عزیزان افتخاری برای سازمان بهزیستی است که باید قدر این نعمت را بدانند و در تکریم این عزیزان تلاش کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به بازدید از مرکز توانبخشی سالمندان شهرستان ایوان، گفت: امروز توفیقی شد که به همراه مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان ایوان و بهزیستی در خدمت این عزیزان باشیم و با سالمندان این مرکز از نزدیک دیدار و گفت و گو داشته باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: الحمدالله سالمندان روحیه و نشاط خوبی داشتند و فضا نگهداری این عزیزان هم فضای مناسبی است و امید است روزگار خوشی در اینجا سپری کنند.

وی بیان کرد: تکریم سالمندان و برآورده کردن نیازهای این عزیزان بر ما لازم است و امید است که مدتی که در اینجا مهمان هستند به آنها خوش بگذرد که این عزیزان در زمان جوانی خود به جامعه و کشور خدمت کرده اند و امروز نیاز به مساعدت و کمک دارند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر فرهنگ سازی تکریم سالمندان در جامعه، خاطرنشان کرد: احترام گذاشتن بر این عزیزان لازم است و این خدمات باید به گونه ای باشد که این عزیزان در سرای سالمندان احساس غربت نکنند و مشکلات آنان به نحو مطلوب رسیدگی شود.

کد خبر 66375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد