بازدید مدیرکل سازمان بازرسی استان تهران از مرکز شیر خوارگاه آمنه

با حضور مدیر کل سازمان بازرسی کل استان تهران، معاون نظارت و بازرسی استان تهران، مسئول حفاظت و اطلاعات استان تهران، بازرس بهزیستی استان تهران، معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تهران، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شمیرانات و کارشناسان سازمان بهزیستی استان تهران بازدیدی از مرکز شیرخوارگاه آمنه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نظارت استانی از مرکز شیرخوارگاه آمنه به منظور بررسی تجهیزات این مرکز با توجه به انتقال فرزندان مرکز توانبخشی شیرخوارگاه رفیده به مرکز شیرخوارگاه آمنه با حضور مسئولین انجام شد. افشین سهرابخان مدیر کل سازمان بازرسی کل کشور هدف از این بازدید را کمک به سازمان بهزیستی اعلام کرد و گفت: به منظور استخدام نیروهای جدید برای رفع مشکلات شیرخوارگاه و اعلام به مسئولین ذیربط دستگاههای اجرایی این بازدید انجام شد و سازمان بهزیستی می تواند از پتانسیل بازرسی در جهت رفع و تسریع مشکلات بهره مند شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران نیز در خصوص فرزند خواندگی و تسریع واگذاری فرزندان و تعامل با قوه ی قضاییه در کوتاه شدن زمان واگذاری سخنانی بیان داشت و گفت: اقدامات صورت گرفته باعث شده تا حدودی از فشار کاری مادریارها کاسته شود. گفتنی است، بازدید مسئولین از کلیه بخش های مرکز شیرخوارگاه آمنه و همچنین از اورژانس اجتماعی ۱۲۳ برای رفع مشکلات و تامین تجهیزات صورت گرفت و سهرابخان در خصوص جمع آوری کودکان کار در سطح شهر تهران و همکاری سازمان بهزیستی، با ارگان های مختلف را مورد بررسی قرار داد و ارائه راهکار کردند.

کد خبر 66359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد