نشست هم اندیشی اعضای شورای ستاد  اقامه نماز و شورای فرهنگی بهزیستی کردستان

دوشنبه 1401/07/11 نشست هم اندیشی اعضای شورای ستاد اقامه نماز و شورای فرهنگی بهزیستی کردستان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز کردستان ، مدیرکل ، معاونین ، رؤسای ستادی ، مسئول امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز و مدیر روابط عمومی بهزیستی کردستان در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، در ابتدا حسین رسولی ؛ مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن تأکید بر قانونی و شرعی بودن وظیفه بهزیستی جهت انجام اقدامات در حوزه اقامه نماز اظهار داشت : بهزیستی دارای وظایف متعدد و وسیعی می باشد که یکی از موضوعات اصلی آن ؛ توانمندسازی و ارتقاء سلامت روان جامعه هدف است .

وی افزود : بهزیستی کردستان در حوزه ستاد اقامه نماز اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی از جمله : آموزش ، پژوهش و جشنواره های فرهنگی نموده که در زمان کرونا ، اکثر این برنامه ها به صورت مجازی نیز برگزار می گردید .

نشست هم اندیشی اعضای شورای ستاد  اقامه نماز و شورای فرهنگی بهزیستی کردستان

سپس اکبر عظیمی ؛ مدیر ستاد اقامه نماز کردستان ضمن بیان اینکه بهزیستی این توفیق را دارد که به اقشار آسیب دیده و نیازمند ، خدمات ارزنده و تأثیرگذاری را ارائه نماید گفت : اسلام دین کاملی بوده و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد ؛ از مسلمانی ما بوده و از دین نیست .

وی ضمن تأکید بر تشکیل جلسات حضوری با رؤسا و کارشناسان بهزیستی استان و شهرستانها افزود : ماموستایان و مبلغان دینی باید مجهز به علم روز بوده و دین را به معنای واقعی آن به مردم معرفی نمایند و به زبانی ساده و با آرامش با آنها سخن گفته و مردم را دعوت به نماز نمایند .

سپس انور مجیدی ؛ مسئول امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز بهزیستی کردستان نیز گفت : بهزیستی استان در طول سال جاری اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی همچون : برپایی نماز جماعت ، قرائت جمعی قرآن کریم توسط کارکنان بهزیستی در ماه مبارک رمضان ، برگزاری اردوی جهادی ، فضاسازی تبلیغاتی و برگزاری مراسمات معنوی در دهه های کرامت ، امامت و هفته عفاف و حجاب ، تشکیل کارگاه های آموزشی ستاد اقامه نماز و سایر برنامه های اجرایی در استان و شهرستان ها در حوزه ستاد اقامه نماز نموده است .

نشست هم اندیشی اعضای شورای ستاد  اقامه نماز و شورای فرهنگی بهزیستی کردستان

در این جلسه همچنین محسن شجاعی ؛ معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان بیان داشت : هیچ چیز به اندازه معنویت ، از آسیب های اجتماعی نمیتواند پیشگیری نماید و لازمه حرکت در این راستا ، برخورد درست با مردم ، برقراری ارتباط صحیح و اصولی با جوانان و ترغیب آنها  به معنویت می باشد .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 66344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد