🔷🔶 کارگاه سه روزه تسهیل گری آگاه سازی پیشگیری از  معلولیت های ناشی از دوره سالمندی برگزار شد

کارگاه سه روزه تسهیل گری آگاه سازی پیشگیری از  معلولیت های ناشی از دوره سالمندی ویژه تسهیلگران استان لرستان از ۱۰ لغایت ۱۲ مهر در سالن کنفرانس خانه معلم برگزار شد.

کارگاه سه روزه تسهیل گری آگاه سازی پیشگیری از معلولیت های ناشی از دوره سالمندی ویژه تسهیلگران استان لرستان از ۱۰ لغایت ۱۲ مهر در سالن کنفرانس خانه معلم برگزار شد.

ذبیح اله نادمی معاون توسعه امور پیشگیری در افتتاحیه این کارگاه با بیان اینکه مشارکت اجتماعی به عنوان یکی از مفاهیم کلیدی در مباحث سالمندی فعال همواره مورد نظر صاحب‌نظران در حوزه سالمندی است گفت:توجه به اینکه یکی از اهداف شش‌گانه سند ملی سالمندان کشور، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی سالمندان است.

 ضروری است که در زمینه سلامت در بُعد اجتماعی سالمندان تمهیداتی اندیشیده شود. مشارکت اجتماعی یک رویداد متأثر از زمینه‌های خاص فرهنگی و اجتماعی حاکم بر جامعه است و شواهد نشان می‌دهد که نوع و میزان مشارکت سالمند، می‌تواند تحت تأثیر فرهنگ حاکم بر جامعه و حتی نوع مذهب متفاوت باشد. 

این کارگاه به مدت سه روز از ۱۰ لغایت ۱۲ مهر در سالن کنفرانس خانه معلم  با حضور تسهیلگران استانی و همت دفتر پیشگیری معاونت توسعه امور پیشگیری برگزار شد.

کد خبر 66342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد