هیئت های محلات پیشران برنامه های بهزیستی می شوند

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل: مراکز غیردولتی به عنوان حلقه های واسط میان مسئولین و مردم هیئت های محلات را به پیشران جامعه تبدیل می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در جلسه همفکری مدیران مراکز خدمات بهزیستی (+زندگی) با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری اطلاعات در خدمات سازمان بهزیستی گفت: برنامه ما گسترش و ارتقای کیفیت ارائه خدمات مراکز +زندگی است و تلاش کرده ایم که نگاه مثبت نسبت به آن در سازمان ایجاد شود.

وی افزود: یکی از مسائل بسیار مهم حال حاضر سازمان بهزیستی به روی آوری بیشتر به سمت ارتقای مشارکت اجتماعی می رود و این در تمام حوزه ها در اولویت قرار گرفته تا وظایف این سازمان به مجموعه های مردمی واگذار شود.

رضایی گفت: یکی از مسائل دیگر حائز توجه در ارتقای مشارکت اجتماعی مردم، به حرکت در آوردن محلات با کمک مراکز غیردولتی مستقر در محلات است که در حال حاضر  برنامه هایی برای تقویت پیوند این دو حوزه انجام می گردد.

مدیرکل بهزیستی اشاره کرد: یکی از این برنامه ها استفاده از ظرفیت هیئت های اجتماعی موجود در محلات است که می تواند در ارائه خدمات سازمان بهزیستی موثر باشد، به نحوی که کارکردهای اجتماعی و فعالیت های مختلف بهزیستی در محلات موثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: هیئت های محلات می توانند پیشران برنامه های بهزیستی قرار گیرند تا به تدریج بتوانیم این حوزه ها را هم توسعه دهیم و هیئت های شاخص مناطق همکاری کرده و موارد جدیدی را هم تأسیس کنیم.

کد خبر 66326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد