در رسانه | پرداخت مستمری و تسهیلات به خانواده‌های همدانی دارای فرزند سه قلو

همدان- معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان اعلام کرد: به خانواده های سه قلو و بالاتر بدون محدودیت دهک درآمد و آزمون وسع خدمات ارائه خواهد شد.

زهره بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تمامی پرداخت‌های سازمان بهزیستی در راستای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو بر اساس بعد خانوار و تا پایان ۶ سالگی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت و با هدف کمک به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو و کمک به لحاظ اقتصادی و معیشتی می‌توانیم داشته باشیم که این نوع کمک می‌تواند به انسجام و روان خانواده کمک کند.

وی ادامه داد: خانواده‌هایی که در دهک‌های درآمدی یک تا ۷ قرار دارند، برای فرزندان دو قلو تا پایان ۶ سالگی آنها حمایت در نظر گرفته می‌شود.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: خدمات مستمری و پرداخت ماهیانه به خانواده‌های دارای فرزند دوقلو تحت پوشش بهزیستی با شرایط بالا ارائه می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه در مورد خانوارهای سه قلو و بالاتر بدون محدودیت دهک درآمد و آزمون وسع خدمات ارائه خواهد شد، اظهار کرد: تأمین شیر خشک کودکان تا یک سالگی است و خدمات مشاوره‌ای، غربالگری و خدمات دیگر نیز در کنار موضوع مستمری به این خانوارها ارائه می‌شود.

کد خبر 66314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد