🔷🔶 دیدار مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه  رئیس اداره پذیرش سازمان بهزیستی کشور،با امام جمعه و فرماندار شهرستان الیگودرز 

مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه رئیس اداره پذیرش سازمان بهزیستی کشور و رئیس اداره بهزیستی الیگودرز با امام جمعه و فرماندار این شهرستاندیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه  رئیس اداره پذیرش سازمان بهزیستی کشور و رئیس اداره بهزیستی الیگودرز با امام جمعه و فرماندار این شهرستاندیدار و گفتگو کردند.
امیری رئیس اداره پذیرش سازمان بهزیستی کشور در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رئیس سازمان بهزیستی کشور به امام جمعه و فرماندار گفت : با توجه به ۱۷۳ وظیفه ای که سازمان بهزیستی و مشکلاتی که جامعه هدف داردند ، رویکرد سازمان بر تعامل و ارتباط مردمی جهت کاهش این مشکلات می‌باشد و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده .
امیری افزود : از جمله این اقدامات برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره در مساجد و مناطق محروم و حاشیه می‌باشد و مدیران کل هر هفته دیدار و ملاقات مردمی برگزار میکنند، برگزاری میز خدمت و دیدارها باعث میشود مسائل و مشکلات جامعه هدف مطرح و با استفاده از ظرفیت و منابع مردمی یا دولتی شرایطی را مهیا کنیم که پاسخ گو مشکلات مددجویان باشیم .
حجه السلام سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز ضمن خوش آمد گویی و تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت : سازمان بهزیستی از برکات انقلاب اسلامی می باشد .
امام جمعه شهرستان الیگودرز افزود : جامعه هدف نیاز به حمایت و توجه و دستگیری دارند ، که سازمان بهزیستی به این قشر خدمات ارائه می نماید، که همه این خدمات در واقع خدمات نظام مقدس اسلامی به اقشار محروم و مستضعف می‌باشد که توسط دستگاههای و نهادهای حمایتی خصوصا بهزیستی انجام میشودو باید این خدمات به مردم اطلاع رسانی و بازخوانی  گردد .

دکتر خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز در این دیدار گفت : از اسم بهزیستی اینگونه استنباط میگردد یعنی زیست را بهتر نماییم و جامعه هدف بهزیستی دهک های ضعیف هستند که نیاز به توجه و حمایت در زمینه های مختلف دارند .
خسروی افزود : با توجه به منابع و ظرفیت های فراوان شهرستان الیگودرز جهت ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار و رفع فقر ولی متاسفانه به دلیل عدم استفاده از این ظرفیت   اکثر مردم اقشار کم درآمد می‌باشند که تحت حمایت نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) میباشند . 
خسروی در پایان این دیدار برای رفع مشکلات و مسائل جامعه هدف بهزیستی در سطح شهرستان با همکاری همه دستگاهای اجرایی قول مساعد داد.
 

کد خبر 66313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد