اسکان یک هزار و ۳۰۰زائر اربعین حسینی به همت بهزیستی ایلام

کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی استان ایلام، گفت: در ایام اربعین حسینی امسال این اداره کل به یک هزار و ۳۰۰ زائر از کارکنان ادارات بهزیستی سراسر کشور و جامعه هدف خدمات‌دهی اسکان ارایه کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، «خداداد عبدالهی» روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: خدمات‌دهی به این افراد که بصورت شبانه روزی انجام شده شامل اسکان در خوابگاه‌های مهران، صالح آباد و ایلام و همچنین پارک خودرو این زائران به تعداد ۱۸۵ دستگاه بوده است.

وی با ذکر اینکه در این مدت با درخواست اسکان همه متقاضیان موافقت شده، اظهار کرد: از این تعداد زائر حدود یک هزار نفر از کارکنان بهزیستی ادارات سراسر کشور و ۳۰۰ نفر نیز از جامعه هدف بوده است.

به گفته وی، امسال خدمات‌دهی این اداره کل به زائران اربعین حسینی هم در زمینه اسکان و هم پارکینگ خودرو نسبت به سالهای قبل افزایش داشته است.

وی یادآور شد: این اداره کل آمادگی لازم برای خدمات دهی به زائران حسینی در طول سال را داشته و از تمام ظرفیت برای اسکان و پذیرایی از میهمانان حسینی(ع) بهره گیری خواهد کرد.

عبداللهی در پایان از همراهی و تعامل مدیر کل، معاون پشتیبانی، رئیس اداره نیروی انسانی و رئیس بهزیستی و کارکنان شهرستان مهران برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.

کد خبر 66258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد