کمیته نهایی بررسی پروژه های همیاران سلامت اجتماعی

در راستای اجرای شیوه نامه نحوه تعامل و ارتباط با معاونت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی؛ کمیته نهایی بررسی پروژه های همیاران اجتماعی بهزیستی استان تهران درسالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان تهران؛ در راستای اجرای شیوه نامه نحوه تعامل و ارتباط بامعاونت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، کمیته نهایی بررسی پروژه های همیاران اجتماعی در قالب استانی با حضور کارشناسان محترم دفتر پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی بهزیستی کشور، کارشناسان مسئول وکارشناسان پیشگیری ازآسیب های اجتماعی استان و شهرستانهای تابعه و مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان استان تهران و مدیران پروژه های موسسات غیردولتی شهرستانهای استان تهران در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار گردید. دراین جلسه تعداد سیزده پروژه همیاران سلامت اجتماعی ارائه و مورد بررسی قرارگرفته و مواردلازم جهت اجرای بهینه مطرح گردید.

رضوان حریری کارشناس دفتر معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی استان تهران در حاشیه این جلسه در گفتگو با واحد روابط عمومی عنوان کرد: یکی از برنامه های مدون سازمان که در دستورکار استانی جاری و مصمم به انجام آن هستیم توانمندسازی همیاران است تا بتوانند اقدامات اثربخش و ماندگاری را درحوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان تهران انجام دهند.

حریری اضافه کرد: پیشگیری از آسیبهای اجتماعی یکی از راههای قرارگرفتن در مسیر توسعه پایدار است، به همین منظور دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی استان تهران نیز از طرحهای مبتنی بر اجتماع محور مدد گرفته تا بتواند برنامه های پیشگیرانه را به شکلی طراحی نماید تا در خدمت توسعه پایدار  باشد. معمولا گروه همیاران از افراد داوطلب و علاقه مندتشکیل می شوند که در راستای اهداف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارتقا سلامت روان در محله های آسیب خیز و حاشیه ای استان فعالیت دارند.

وی در پایان تصریح نمود : ضرورت دارد همیاران سلامت اجتماعی‌ براساس آسیب ها و مسائل اجتماعی محلات، برنامه ریزی و مداخلات موثر انجام دهند و بصورت مستند فعالیت و اقدامات خود را به منظور اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه منعکس کنند .

کد خبر 66254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد