سالمندان در جامعه ایرانی از جایگاه و احترام ویژه ای برخوردار هستند/ باید امکانات و بسترهای مناسب برای نگهداری و رفاه سالمندان در استان توسعه یابد

روز شنبه ۹ مهرماه به مناسبت روزجهانی سالمندان آئین افتتاح مجتمع مسکونی ویژه سالمندان در گلشهر کرج با حضور دکتر مجتبی عبداللهی نماینده عالی دولت در استان البرز،وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی البرز با همراهی جمعی از مسئولین استانداری و بهزیستی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ دکتر «مجتبی عبداللهی» در حاشیه این آیین ضمن تبریک این روز و تقدیر و تشکر از مدیرکل بهزیستی استان به جهت نگاه ویژه به سالمندان استان افزود: سالمندان در جامعه ایرانی دارای جایگاه و احترام ویژه ای هستند از این رو باید در مراکز نگهداری از این قشر ارزشمند، تمامی جوانب برای تکریم آنها رعایت شود.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور به سمت سالمندی و کهنسالی پیش می روند از این رو باید تدابیر لازم برای این منظور اتخاذ شود.

دکتر عبداللهی گفت: ضرورت دارد مراکز نگهداری از سالمندان و دهکده های سلامت در استان البرز پیش بینی شود.

وی افزود: این افراد برکت خانواده ها و کشور هستند و دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه مشاوره و راهنمایی نسل های مختلف جامعه هستند.

استاندار البرز گفت: باید از تجارب ارزنده سالمندان در بخش های مختلف و تحقق توسعه پایدار کشور و ایجاد آرامش و روشنگری در جامعه استفاده کرد.

وی افزود: افراد سالمند بعنوان ریش سفیدان و بزرگان محله ها دارای احترام خاصی هستند که می توانند با احیاء نقش خود، در جهت بهبود شرایط اجتماعی استان هدایتگر باشند.


 

کد خبر 66240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد