پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان و کم شنوایان

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در پیامی فرارسیدن روز جهانی ناشنوایان و کم شنوایان را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دکتر علیرضا وحیدزاده در این پیام آورده است :

۳۰سپتامبر مصادف با ۹ مهر ماه روز جهانی ناشنوایان و کم شنوایان است. این عزیزان  اگر چه از نعمت شنوایی محرومند ولی خلاقیت‌ها و توانمندی‌های ادراکی و فرهنگی منحصر به فرد آنان باعث شده است از آزمونی که خداوند در برابر آنها قرار داده است سربلند بیرون بیایند

منشاء توانایی و قدرت راستین زیستن و شکفتن و شکوفا شدن بر بستر حیات در  درون انسان است و کسانی که به ظاهر از اختلال خاصی رنج می برند، از گوهر پاک زیستن و توانا زیستن بهره مندند و اگر عزیزی دارای اختلال شنوایی باشد، در واقع با گوش جان خود به آوای عمیق و لطیف هستی گوش فرا می دهد.

اینجانب ضمن تبریک و گرامی داشت روز جهانی ناشنوایان به همه ناشنوایا وناشنوایان گرامی ، از تلاش های ارزشمند تمامی انجمن ها و مراکز فعال در حوزه کمک به این عزیزان و همه کارکنان مشفق در مجموعه بهزیستی در  سراسر استان قدردانی نموده، انتظار دارم همگان در جهت برابر سازی فرصت ها و رفع موانع و مشکلات زندگی اجتماعی این عزیزان و توانمندسازی افراد دارای اختلالات شنوایی و احیا حقوق جامعه هدف تمام اهتمام خود را بکاربندند.

علیرضا وحید زاده

مدیرکل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 66222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد