تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف

فرماندار شهر تبریز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان تبریز بر لزوم تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی شهرستان تاکید کرد.

جعفری آذر در این آیین که با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونان بهزیستی استان برگزار شد؛ ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: مراجعه کنندگان به بهزیستی جزو گروه های خاص و اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب می باشند و نیاز بیشتری به همدلی، همراهی دارند و کارکنان بهزیستی در راستای رفع مشکلات آنان، باید اهتمام ویژه نمایند.

تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این مجموعه که متحمل زحمات ویژه می شوند با اشاره به حدیث شریف " الخلق عیال الله.." ، کمک به اقشار کم برخوردار تحت پوشش این اداره کل را بسیار ارزشمند خواند و با بیان مضاعف بودن مشکلات رفت و آمد به ادارات برای جامعه هدف بهزیستی بر تسهیل ارائه خدمات به مددجویان تاکید کرد.

فرماندار تبریز، دفاع مقدس را جزو دوران درخشان تاریخ این مرز و بوم دانست و ادامه داد: ارزشهای مقدس همچون رقابت برای خدمت، رقابت برای شهادت و نظایر آن در ورای فرهنگ متعالی دوران دفاع مقدس وجود داشت که نمود آن در اخلاص تمامی فعالان آن عرصه مشاهده می شد و در حال حاضر نیز انجام ماموریت های محوله به کارکنان به نحو احسن و حسن رفتار با ارباب رجوع از جمله فعالیت هایی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی جمهوری اسلامی ایران را اسوه ای برای کلیه جنبش های اسلامی در دنیا خواند و متذکر شدن روز قیامت در انجام وظایف را از اموری دانست که عامل مهمی در راستای انجام وظایف به نحو احسن می شود.

سهم ۲۳ درصدی شهرستان تبریز از اعتبارات اشتغال

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این نشست از تخصیص ۲۵ درصد اعتبارات اشتغال استان به شهرستان تبریز خبر داد.

دکتر صحاف با بیان اینکه در سال گذشته برای ۹۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان تبریز می باشند که بیش از ۳۳ هزار نفر از آنان در حوزه توانبخشی تحت پوشش می باشند و ۱۶ هزار زن سرپرست خانوار نیز تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان قرار دارند.

تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف

 وی با بیان اینکه ۱۶ درصد از تسهیلات مسکن مددجویی نیز به مددجویان این شهرستان تخصیص داده شده است اظهار کرد: ۵۲۱ کارمند در شهرستان تبریز در بخش دولتی در حال ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی شهرستان می باشند و کلیه همکاران این شهرستان در کنار سایر کارمندان استان تمام تلاش خویش را در راستای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی به کار گرفته اند.

تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف

کد خبر 66207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد