استقرار میز خدمت بهزیستی استان در مصلی اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از انجام تست ها وغربالگری های فشارخون و قند خون سالمندان همزمان با هفته گرامی داشت سالمندان با شعار" افزایش تاب آوری و مشارکت زنان سالمند "در میعادگاههای نماز جمعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، همزمان با آغاز هفته نکوداشت سالمندان، انجام تستهای مختلف فشار خون، قند خون و اهدای شاخه گل به سالمندان استان در میعادگاههای نماز عبادی سیاسی جمعه از طریق میز خدمت بهزیستی استان برگزار گردید.

در حاشیه این مراسم حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بالاترین نیاز سالمندان احترام و تکریم است و این جامعه نیاز به پشتیبانی‌های دلسوزانه هماره با تکریم از سالخوردگان  دارد. بنابراین احترام به سالمندان، در حقیقت احترام به فردای خودمان است.

گفتنی است :  سعی بر این است تا در حفظ و مراقبت از سلامت سالمندان از ظرفیت واحدهای بهداشتی استفاده شده و بیماری‌هایی همچون افسردگی سالمندان، قلبی و عروقی، فشار خون، تغذیه و سایر نیازمندی‌های سالمندان به صورت دقیق مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شایسته است با توجه به افزایش روزافزون جامعه سالمندی، تکریم و احترام سالمندان و ارائه خدمات تخصصی در مراکز روزانه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول افزود: درجامعه دوستدار سالمند تلاش می شود تا برای بهبود کیفیت زندگی، ارائه فرصت های ایجاد درآمد، آموزش و پرورش مناسب برای این دوره سنی، بهبود سیستم حمل و نقل و محیط های در دسترس برای استفاده سالمندان و کمک به ارتقای استقلال و مشارکت اجتماعی گامهای جدی و موثر برداشته شود.

کد خبر 66174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد