پیام گرامیداشت مدیرکل بهزیستی گیلان بمناسبت روز جهانی ناشنوایان

مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی روز جهانی ناشنوایان را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

هشتم مهرماه روز جهانی ناشنوایان فرصتی است تا به این عزیزان بگوییم فریاد صداقت و راستی شما همواره در عمق چشمانتان آشکار و در ضربان حیات تان می تپد و شما می شنوید نه با حس شنوایی ، بلکه با تمام وجودتان

ناشنوایان گرچه طنین اصوات را احساس نمی کنند اما با هزاران دریافت های قلبی صداهایی را می شنوند که بسیاری از شنوایان نمی شنوند و همواره باید گفت هیچ صدایی بالاتر از سکوت نیست؛ سکوتی که سرشار از عشق، اقتدار، توانایی و ناگفته هایی است که باید از عمق وجود احساس کرد.

گرچه برخی از افراد با شرایط منحصر بفرد متولد می شوند اما خداوند به آنان قدرتها و توانمندی های فراوان و گسترده ای را می دهد که براستی باید گفت که این پاک زیستان، توانمندان راستین روزگاران هستند.

ناشنوایان عزیز دستان شما کلام شماست دستانی که با همت والای شما معجزه گر خواهد بود،با زبان اشاره از عشق و مهربانی و همت والایتان سخن میگویید و در دنیای سکوت خویش عمق محبت را لمس کرده و با نگاه پرمهرتان این عشق و پیام مهربانی را به همگان هدیه می کنید.

هشتم مهرماه در تقویم به نام کسانی ثبت شده است که سکوتشان آوای زندگی و دستانشان گل واژه‌های سخن است.

اینجانب فرارسیدن هشتم مهرماه، روز جهانی ناشنوایان را گرامی داشته و از درگاه خداوند مهربان برای تمامی ناشنوایان گرامی به ویژه ناشنوایان عزیز بهزیستی استان گیلان، موفقیت، تندرستی و شادکامی در تمامی مراحل زندگی مسئلت دارم.

سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی استان گیلان

کد خبر 66165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد