دیلم | تجلیل از همکار رزمنده بهزیستی  دیلم به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس مراسم پرفیض زیارت عاشورا از سوی حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دیلم با حضور امام جمعه،فرماندار و معاونین عمرانی و سیاسی اجتماعی فرماندار،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه،روسا و کارکنان ادارات درگلزار مطهر شهدای شهر دیلم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از سوی دکتر حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از قباد امیریان همکار رزمنده شاغل در اداره بهزیستی شهرستان دیلم تجلیل شد.

درمتن این لوح تقدیر آمده است:

برادر رزمنده جناب آقای قباد امیریان

سلام علیکم

بزرگداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس نکوهداشت خودباوری،استقلال،آزادی و دین خواهی ملتی است که همچنان آمادگی دارد تا در سکوت بندگی به معبر شهادت،سعادت و فوز ابدی دست یابد.

اندیشیدن پیرامون حوادث دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ،نقش پر فروغی را چراغ راهمان قرار میدهد که با وحدت،همدلی،بصیرت و ولایت پذیری می توان بر تمامی توطئه های دشمنان فائق و اقتدار،عظمت و پایمردیمان را به جهانیان نشان دهیم.

لذا پاسداشت آن حماسه های بزرگ و انتقال به نسل های اینده،رسالت و تعهدی بر یادگاران آن ایام ظفرمند و غرور آفرین است.

بدینوسیله از شما که با حماسه های جاودانتان تاریخ را مبهوت هنرنمایی خویش ساختید قدردانی نموده و توفیق خدمت جهادی در ظل عنایات حضرت مهدی(عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال مسالت دارم.

دیلم | تجلیل از همکار رزمنده بهزیستی  دیلم به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیلم | تجلیل از همکار رزمنده بهزیستی  دیلم به مناسبت هفته دفاع مقدس

کد خبر 66158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد