در سانه | مدیر کل بهزیستی استان اردبیل:
تمام اهداف و برنامه بهزیستی بر پایه مشارکت اجتماعی، همدلی و همکاری همه جانبه است

رضایی گفت: تمام اهداف و برنامه بهزیستی بر پایه مشارکت اجتماعی، همدلی و همکاری همه جانبه است و تلاش می کنیم تا خدمات ارائه شده با جامعه هدف از نظر کیفی جایگاه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل،   «حامد رضایی»  امروز (۷ مهرماه) در آئین گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان در سالن بیضاء اردبیلی کتابخانه شهید مطهری گفت: روز جهانی ناشنوایان با شعار «پیش به سوی جوامعی با مشارکت همه» از دوم تا هشتم مهرماه نامگذاری شده و این ویژه برنامه برای جامعه ناشنوایان استان تحت پوشش بهزیستی برگزار می شود.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: تمام اهداف و برنامه بهزیستی بر پایه مشارکت اجتماعی، همدلی و همکاری همه جانبه است و تلاش می کنیم تا خدمات ارائه شده با جامعه هدف از نظر کیفی جایگاه ویژه داشته باشد.

وی اذعان داشت: بهزیستی در دولت سیزدهم برابر خدماتی که ارائه می دهد تلاش دارد که عدالت اجتماعی را در توزیع امکانات بین آحاد جامعه بهزیستی رعایت کند.

رضایی یادآور شد: در حوزه پیشگیری در سطح استان نسبت به غربالگری بینایی و شنوایی تلاش های مضاعف داشته ایم تا در آینده کودکان با مشکلات شنوایی و بینایی مواجه نباشیم.

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: در سال گذشته با مشارکت خیرین و نهادهای مسئول در زمینه حمایت از کودکان ناشنوا توانستیم ۱۲۰ کاشت حلزونی داشته باشیم و امروز نیز تا کنون بیش از ۱۵۰ کودک کاشت حلزونی را انجام داده اند و برخی از کودکان نیز در سال های گذشته از خدمات کاشت حلزونی بهره مند شده اند امسال در مدارس عادی ثبت نام و به ادامه تحصیل و حضور در فعالیت های اجتماعی جامعه دارند.

این مقام مسئول افزود: در خصوص خدمات توانبخشی نیز حمایت جدی از ناشنوایان از قبیل سمعک، باتری سمعک و تست های مورد نیاز صورت می گیرد.

رضایی تاکید کرد: جامعه ناشنوایان استان استعدادهای ویژه در همه حوزه ها دارند و تاکنون در سطح کشوری و بین المللی موفقیت های بزرگی در حوزه ورزشی، فرهنگی و هنری کسب کرده است.

کد خبر 66154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد