در رسانه | مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:
جامعه ناشنوایان در همه عرصه ها حضوری افتخار آفرین داشته اند

باقلاچی گفت: جامعه ناشنوایان در همه عرصه ها حضوری افتخار آفرین داشته اند و پهلوانان، قهرمانان و نام آوران بسیاری را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل،   «رضوان باقلاچی»  امروز (۷ مهرماه) در آئین گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان در سالن بیضاء اردبیلی کتابخانه شهید مطهری گفت: جامعه ناشنوایان در همه عرصه ها حضوری افتخار آفرین داشته اند و پهلوانان، قهرمانان و نام آوران بسیاری را به جامعمعرفی کرده است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: در قبال این همه استعدادها مسئولان نیز وظیفه خطیر بستر سازی مناسب برای نیازهای این جامعه را بر عهده دارد که امیدواریم بتوانیم در این زمینه به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مجوز کانون مردم نهاد نیز ویژه ناشنوایان از سوی استانداری اردبیل صادر شده و امیدواریم زیرساخت های لازم برای فعالیت های اجتماعی ناشنوایان نیز در بهزیستی استان فراهم شود تا شاهد حضور پررنگ تر این قشر از جامعه در فعالیت های اجتماعی باشیم.

باقلاچی اضافه کرد: جامعه ناشنوایان افتخار بزرگی برای استان هستند چون شاهد افتخارآفرینی آنها در مسابقه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

کد خبر 66153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد