قروه | برگزاری نخستین جلسه تشکیل هیأت های اجتماعی

نخستین جلسه تشکیل هیأت های اجتماعی با حضور رئیس بهزیستی قروه ، رئیس دفتر امام جمعه ، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی ، رئیس خانه مداحان ، رئیس هیئت مدیره انجمن دفاع از حقوق معلولین باران ، گروه همیار تلاش و همچنین نماینده صندوق های مالی خرد در محل سالن جلسات بهزیستی این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در این نشست ابتدا سیروس ملاویسی ؛ رئیس بهزیستی قروه اظهار امیدواری کرد که برگزاری و ایجاد هیأت های اجتماعی ، یک حلقه اتصال مهم و تاثیرگذار جهت خدمت رسانی بیشتر به جامعه هدف و مردم می باشد تا احصاء نیازهای آنان در راستای برنامه ریزی برای آینده در اولویت قرار گیرد.

قروه | برگزاری نخستین جلسه - تشکیل هیأت های اجتماعی

وی ادامه داد : بی تردید یکی از وظایف سازمان بهزیستی ؛ ارتقاء سلامت فردی و اجتماعی جامعه هدف می باشد که در راستای تحقق این هدف می توان از ظرفیت هیأت های اجتماعی استفاده کرد و در این میان به توانمند سازی افراد ، فعال کردن فرایند مشاوره ، اشتغال و کارآفرینی ، آموزش و تسهیل گری های سودمند و سازنده پرداخت .

قروه | برگزاری نخستین جلسه - تشکیل هیأت های اجتماعی

سپس ابراهیم رحمان پوریان ؛ رئیس دفتر امام جمعه قروه بیان کرد : هیأت های اجتماعی ، به ویژه هیأت های مذهبی شهرستان ظرفیت هایی دارند که می توان از آنها بهره­مند شد ؛ چرا که هیأت ، عصاره فضایل و شاخصه اعتقادات و حسینی بودن یک اجتماع است و باید بدانیم اگر ظرفیت هایی چون هیأت های اجتماعی ایجاد گردد و به درستی شناسایی و هدایت شوند ، می توانند در کنار مراسمات عبادی ، به جامعه هدف سازمان بهزیستی نیز یاری رسانده و یاور تاثیرگذاری برای آن باشند.

در ادامه جلسه ، سایر اعضاء به بیان نظرات خود در این باره پرداختند و آمادگی و حمایت خود را در زمینه همکاری و همراهی هر چه بیشتر با بهزیستی شهرستان قروه اعلام نمودند.

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 66137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد