بهزیستی زنجان رتبه اول شاخص های اختصاصی را کسب کرد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه اول بهزیستی در ارزیابی عملکرد دستگاه ها اجرایی جشنواره شهید رجایی در بخش شاخص های اختصاصی خبر داد و گفت: این اداره کل رتبه سوم گروه رفاه و سلامت را در جشنواره شهید رجایی از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در جلسه راهبری توسعه مدیریت با تقدیر از تلاش کارکنان بهزیستی افزود: بهبود مستمر در فعالیت های بهزیستی مشاهده می شود و فلسفه وجودی ارزیابی عملکرد نیز رشد و تغییر شاخص ها به سمت ارتقاء است.

وی اجرای ارزیابی مناسب سازی اماکن اداری در جشنواره شهید رجایی را یکی از مهمترین دستاوردهای بهزیستی در استقرار فرهنگ توجه به حقوق معلولین عنوان نمود و خاطرنشان کرد: محیط اداری ۵۷ دستگاه اجرایی استان از نظر مناسب سازی و تسهیل ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت مورد ارزیابی تیم کارشناسی بهزیستی قرار گرفت.

وی با اشاره به وظایف متعدد بهزیستی تصریح کرد :بهزیستی دارای وظایف متعدد و متنوعی است که دربرگیری بالایی در جامعه دارد و در استان زنجان نزدیک به ۹ درصد افراد تحت پوشش  این سازمان حمایتی تخصصی هستند وتوجه به حقوق افراددارای معلولیت و ایجاد فرصت های برابر جهت حضور معلولین در جامعه با اجرایی کردن مناسب سازی یکی از  این وظایف است.

حسینی یادآور شد: در ارزیابی های انجام شده تاکید بیشتر به  رشد و بهبود مناسب سازی اداراتی است که وضعیت آنها متوسط، ضعیف، و بسیار ضعیف است و  تا رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز به هماهنگی، برنامه ریزی و تدابیر لازم در جهت اصلاح مشکلات، رفع موانع و بهبود شرایط در سطح ستادی و شهرستانی  ادارات است.

گفتنی است مدیرکل بهزیستی استان زنجان و تیم ارزیابی این اداره در راستای پیاده سازی مطلوب نظام مدیریت عملکرد و ارزابی مناسب سازی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 66131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد