دیدار و نشست مشترک جمعی از خیرین و معتمدین با مدیرکل بهزیستی گیلان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان_ جمعی از خیرین و معتمدین بهزیستی با سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار و در خصوص جذب مشارکتهای مردمی و رفع نیازهای مددجویان بهزیستی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از نیکوکاری های خیرین نیک اندیش اظهار داشت: خیرین نیکوکار همواره در امر یاری رسانی به مددجویان پیشگام بوده و با کمکهای انساندوستانه خود باعث شادی دل بسیاری از نیازمندان می شوند و بی شک این اعمال نیک نزد خداوند جایگاهی ویژه دارد.

خدمت بین دانا در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیتهای موسسات خیریه و جذب مشارکتهای مردمی برای کمک به مددجویان تاکید کرد و گفت : سازمان بهزیستی همواره طی رایزنی های مداوم با نهادهای حمایتی در صدد برقراری شرایط مناسب برای مددجویان اعم از ساخت مسکن، اشتغالزایی، تامین معیشت و نگهداری از افراد توانخواه است و در مسیر خدمتگزاری به جامعه هدف بهزیستی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

وی ساخت مسکن را یکی دیگر از موضوعات مهم سازمان بهزیستی دانست و خاطر نشان کرد: ساخت و اتمام پروژه های نیمه تمام مسکن مددجویان از اولویت های سازمان بهزیستی است و از خیرین نیک اندیش تقاضامندیم ساخت مسکن مددجویان را همواره مدنظر خود قرار دهند چرا که خانه دار کردن یک خانواده ی نیازمند در شرایط امروز واجب تر از هر نیاز دیگری است.

کد خبر 66117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد