برگزاری نشست ملاقات بین نسلی کارکنان بهزیستی استان گیلان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گیلان در نخستین روز از هفته تکریم و منزلت سالمندان، نشست ملاقات بین نسلی کارکنان بهزیستی استان گیلان، با حضور سه نسل از کارکنان این دستگاه شامل بازنشستگان ، کارکنان با سابقه فعلی و همکاران جدیدالاستخدام این اداره کل با مضمون رسانه، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان ضمن خیرمقدم به فرزانگان و فرهیختگان بازنشسته این اداره کل از برگزاری جلساتی اینچنین از منظر نگاه معطوف به گذشته و آینده و جانشین پروری نگریست و علاوه بر اشاره به چگونگی تاسیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان دستگاهی با اهدافی مقدس و در خدمت محرومین و مستضعفین جامعه اظهار امیدواری کرد که این نهاد برخاسته از انقلاب  به عنوان سازمانی یادگیرنده با بهره گیری از تجارب گذشته ، پاسخگویی شایسته به تغییرات محیطی و نیازهای آینده باشد.

سپس مهدی ابدال مشاور مدیرکل ضمن تبریک ماه ربیع الاول از اشتیاق مدیر کل محترم بعنوان پیشنهاد دهنده این ملاقات برای شرکت در نشست یاد شده سخن گفت.

در ادامه دکتر بهار پوررضا مسئول دبیرخانه شورای ساماندهی سالمندان استان ، ضمن اشاره ای گذرا به چهار نسل از کارکنان ادارات و تقارن زمانی تاریخ تولد و رشد و بالندگی آنها با وقایع مهم تاریخی کشور مروری بر تفاوت دیدگاه های این نسل ها در خصوص مقوله هایی چون سلسله مراتب اداری ، احساس مسئولیت پذیری ، کارایی کامپیوتر ، علایق سازمانی و خانوادگی ، جذابیت کار با کامپیوتر تنوع طلبی ، ریسک پذیری ، استقلال ، اینترنت و شبکه های مجازی همچنین علاقه به ترک سازمان را ارائه نمود.

همچنین سید علی حسینی رئیس کانون بازنشستگان بهزیستی نیز  تاریخچه تولد و بالندگی بهزیستی را یادآور شد و سپس کلیه فرهیختگان  مجرب بهزیستی استان به بیان دیدگاه ها و خاطرات خود طی سنوات گذشته پرداختند.

در پایان نیز همکاران جدید الاستخدام بهزیستی ضمن معرفی خود ، بصورت اجمالی احساسات خود از حضور در این نشست  را تبیین نموده و مقرر شد که نظرات خویش در خصوص ملاقات مذکور را تا پایان هفته تکریم و منزلت سالمندان به دبیرخانه شورای ساماندهی سالمندان استان بازتاب دهند.

کد خبر 66112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد