ارزیابی فعالیت ها و بررسی چالش های پیش روی بهزیستی شهرستان بستک

با حضور مسئولین توانبخشی و بازرسی سازمان بهزیستی کشور و همراهی مدیرکل ، معاونین و مسئولین بهزیستی هرمزگان ، مراکز مختلف بهزیستی شهرستان بستک بازدید و ضمن ارزیابی فعالیت ها ، چالش های موجود بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با حضور معاون دفتر توانبخشی و مراقبتی ، مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولین و کارشناس بازرسی و دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور و همراهی سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان، معاونین و مسئولین بهزیستی استان ، از مراکز مختلف  بهزیستی در این شهرستان بازدید و ضمن ارزیابی فعالیت ها ، چالش های موجود بررسی شد.

در این سفر یک روزه ، در ابتدا بخش های مختلف مجتمع جامع توانبخشی خیرالنسا عباسی جناح بازدید شد. در ادامه نشستی با حضور دکتر مرزانی معاون دفتر توانبخشی و مراقبتی بهزیستی کشور، دکتر اله وردی مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولین و لواسانی کارشناس بازرسی و دفتر مدیریت عملکرد و همراهی سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان، ، فاطمه پوریان معاون پشتیبانی و منابع انسانی ، مهدی محمدی معاون توانبخشی ، قاسم جلالی مدیر حراست و محمد باوقار کارشناس دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان و همراهی فرماندار شهرستان ، رییس شورای شهر ، هیئت امنا و کارکنان مرکز برگزار و مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت .

در ادامه مرکز گل های باغ امید از سوی مسئولین حاضر مورد بازرسی قرار گرفت .

دیدار با کارکنان بهزیستی و بررسی مطالبات کارکنان و فعالیت های حوزه های مختلف و بازدید مراکز توسط معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان با هدف بررسی وضعیت املاک و نیروی انسانی بخشی دیگر از فعالیت های مسئولین در سفر یک روزه به شهرستان بستک بود .

کد خبر 66111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد