فراخوان دعوت به همکاری مراکز و موسسات غیردولتی معاونت پیشگیری بهزیستی استان تهران اعلام شد

فراخوان دعوت به همکاری مراکز موسسات غیردولتی در آگاه سازی زنان و دختران با تاکید بر خودمراقبتی معاونت پیشگیری بهزیستی استان تهران اعلام شد.

به استحضار می رساند، در راستای اجرای اصول ده و بیست و یک قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین جزء ۸ از بند پ ماده ۵۷ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و بند " ی " ماده۴ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی و بند "د" ماده ۹ ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی، معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور، در سال جاری اجرای فاز دوم  طرح  " آگاه سازی زنان و دختران با تاکید بر خودمراقبتی " را مبنی بر برگزاری کارگاه  آموزشی تربیت مدرس استانی (TOT)  ۱۶ ساعتی ویژه تسهیلگران مجری طرح در سال قبل را به استان تهران ابلاغ نموده است. بر این اساس  از مراکز و موسسات غیردولتی دارای شرایط ذیل جهت همکاری در اجرای طرح دعوت به عمل می آید.
۱-    پروانه فعالیت دارای اعتبار زمانی از مراجع ذیصلاح داشته باشد.
۲-    موضوع فعالیت موسسه در اساسنامه در خصوص  پیشگیری یا ارتقائ سلامت باشد.
۳-    موسساتی که در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش های پیشگیرانه فعالیت می کنند در اولویت قرار دارند.
۴-    موسساتی که سابقه کار بیشتری در زمینه پیشگیری و آموزش های پیشگیرانه دارند، در اولویت می باشند.
۵-    ارتباط مثبت و موثر با مسئولین و کارشناسان سازمان بهزیستی استان و شهرستان داشته باشد.
۶-    آماده سازی و تهیه ابزار و اقلام لازم برای اجرای آموزش(مکان مناسب، پذیرایی و ...)
۷-    موسسه همکار موظف است شرایط حضور و شرکت تسهیلگر در دوره های آموزشی پیش بینی نشده توسط سازمان بهزیستی کشور را فراهم نموده و به فراخور موضوع همکاری لازم در جهت برگزاری دوره های مربوطه با اداره کل بهزیستی استان معمول دارد.
۸-    معرفی و تشکیل گروه تسهیلگران مجرب منطبق با شرایط مندرج در ماده ۱۰  شیوه نامه.
۹-    ارزیابی تخصصی، عقد تفاهم نامه در چهارچوب قوانین و مقررات با تسهیلگران منتخب جهت اجرای طرح آگاه سازی دختران و زنان با تاکید بر خود مراقبتی .
۱۰-  انجام کارهای گروهی و تسهیلگری جهت برگزاری جلسات.
۱۱-  موسسه طرف قرارداد باید جدول زمان بندی اجرای وظیفه محوله و گزارش های روند اجرا را به طور مرتب برای کارشناس بهزیستی شهرستان / استان ارسال نمایند.
۱۲- جمع بندی مستندات برنامه اعم از(لیست مشخصات شرکت کنندگان در کلاسهای آموزشی، جمع بندی فرم آماری، و جمع آوری گزیده ای از تصاویر کلاسهای آموزشی در قالب یک دیسک فشرده) جهت  ارائه به کارشناسان استان و شهرستان.
واجدین شرایط و علاقمندان به همکاری در اجرای برنامه فوق تا تاریخ  ۱۴۰۱/۷/۱۱  فرصت دارند درخواست خود را به معاونت پیشگیری شهرستانهای تابعه استان تهران تحویل  و اطلاعات تکمیلی برنامه را دریافت نمایند.

کد خبر 66061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد