جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با حضور دکتر محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی و دبیر ستاد مناسب سازی استان، مهندس حمیدرضا مباشرکارشناس دبیرخانه مناسب سازی کشور، احمدرضا قبادی معاون پشتیبانی و رئیس اداره حراست بهزیستی استان، امیر کوکائیان معاون توانبخشی استان، افشین وهابیان سئول روابط عمومی بهزیستی استان، محمد قادری احسانپور کارشناس دبیرخانه مناسب سازی استان، سمیه چهاردولی دبیر شورای عفاف و حجاب استان و کارشناس توانبخشی همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این جلسه مهندس مباشرکارشناس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور  با تاکید بر اهمیت  برگزاری منظم جلسات مناسب سازی و ارائه گزارشات دقیق اقدامات و ابلاغ مصوبات به دستگاه ها، لزوم پایبندی دستگاه های اجرایی به مصوبات در حوزه مناسب سازی از عملکرد بهزیستی استان همدان تقدیر نمودند.

وی در ادامه به تشریح  دستورکار جلسه و ارائه گزارش جامع عملکرد در خصوص اقدامات انجام شده درسال گذشته و پیگیری های لازم در خصوص کلیه مصوبات و اقدامات انجام شده در سطح کشور در سال ۱۴۰۰ پرداخته و توضیحات مفصلی در خصوص نگرشهای نوین و رویکردهای علمی و کاربردی و مبتنی بر نیازهای اساسی معلولین و جامعه ارائه نمودند.

مهمترین مباحث مطروحه در جلسه مربوط به تغییر نگرش در فرهنگ مناسب سازی-استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی ایجاد روحیه مطالبه گری در حوزه مناسب سازی- پیشنهاد تدوین برنامه های آگاهسازی در غالب برنامه های اجرایی در معاونت توانبخشی- تغییرات در چارت دبیرخانه مناسب سازی- پیگیری وضعیت مطب پزشکان و لزوم پیگیری مجدانه وضعیت مناسب سازی بانکهای استان و تشکیل جلسه مختص بانکها با هماهنگی شواری هماهنگی بانکهای استان  مربوط بود.

مباشر کارشناس دبیر خانه ستاد  مناسب سازی کشور پیشنهاد تشکیل بیست و چهارمین جلسه ستاد دبیرخانه کشوری مناسب سازی در استان همدان را ارائه نمودند که مقرر گردید پس بررسی وهماهنگی های لازم  .. در این خصوص  رسما" در صورت آمادگی  را اعلام نماید. در این جلسه گزارشی از عملکرد بهزیستی استان و دبیرخانه مناسب سازی در حوزه مناسب سازی ارائه و سایر اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات پرداخته و در پایان ضمن جمع بندی مطالب، مهمترین راهکارهای پیشبرد اهداف مناسب سازی نیز مصوب گردید.

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

کد خبر 66053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد