تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری آیین تکریم و قدردانی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم وتجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیربسیج ادارات استان، مدیر کل، معاونین و جمع کثیری از ایثارگران و کارکنان بهزیستی استان برگزار شد.

درحاشیه این مراسم رضایی مدیر کل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس برلزوم وحدت، همدلی و تقویت روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت : امروز به پشتوانه دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت خون شهدای اسلام شاهد جامعه ای قدرتمند و سرفراز درتمامی صحنه ها و عرصه های مختلف هستیم.

وی برلزوم تقویت روحیه جهادی، وحدت، از خودگذشتگی و رسیدگی به نیازمندان را ازجمله اولویتهای اساسی درمراحل زندگی یاد کرده و برمشارکت جمعی واستفاده از تجربیات یادگاران دفاع مقدس تاکید کرد.

در ادامه حاج جواد صبور مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان هم ضمن تکریم و قدردانی از رشادتهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: با توجه به شرایط جدید اجتماعی وهجمه دشمنان با تحریم های ظالمانه بویژه در مسائل اقتصادی برهمه ما لازم و ضروری است که با عزم و همت عمومی همچون سالهای جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان ایستادگی نماییم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مدیون افرادی است که با جان و مال خود از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع کردند تصریح کرد: برهمه ما لازم است تا از این ارزش ها به نحو احسن دفاع نموده و در انتقال این اندوخته ها به نسلهای آتی کوشا باشیم.

افزودنی است در این مراسم از پیشکسوتان، رزمندگان وایثارگران شاغل در بهزیستی استان با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 66048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد