پیشکسوتان ایثارگر بهزیستی در هفته دفاع مقدس تجلیل شدند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از برگزاری مراسم سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت : سه ایثارگر شاغل در بهزیستی در این مراسم که با سخنرانی مقام معظم رهبری و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد توسط استاندار زنجان تجلیل شدند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با بیان اینکه روحیه ایثار و خدمت صادقانه کارکنان بهزیستی به مددجویان،  ستودنی است، عنوان کرد: امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم عزت، سربلندی  و بیش از همه آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی های شهدا هستیم واین مهم  قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را  بیش از پیش نمایان می کند.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان و صیانت از دستاوردهای دوران دفاع مقدس افزود:  بهزیستی  استان زنجان ۳  شهید سرافراز دارد که شهید بقاء ثمین تاب از فرزندان افتخار آفرین بهزیستی که درعملیات کربلای۵ به شهادت رسید، شهیدعبدالحسین یکه فلاح و شهید محمد بیات از کارمندان این اداره هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل  گردیدند.

حسینی شهدا را بهترین و ارزشمندترین الگو برای همه عنوان نمود و خاطر نشان کرد : کارکنان بهزیستی جزو جانبازان و خانواده ایثارگران هستند و در کنار سایر کارکنان و بصورت فعال در عرصه خدمت بی منت به معلولین، مددجویان و جامعه هدف حداکثر توان خود را مصروف می دارند.

گفتنی است غبارروبی مزار شهدا، دیدار با فرزندان شهدا و ایثارگر و برگزاری میز خدمت در نماز جمعه از جمله برنامه های اجرایی بهزیستی  در این هفته بوده است.  

کد خبر 66046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد