معرفی معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان

شنبه 1401/07/02 مراسم تودیع و معارفه معاون پیشین و معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان با حضور مدیرکل ، جمعی از رؤسای ستادی و کارکنان معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، در این مراسم حسین رسولی ؛ مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن تقدیر از زحمات همکاران حوزه مشارکت های مردمی در طول سالیان گذشته  اظهار داشت : حوزه معاونت مشارکت های مردمی یکی از حوزه های حساس سازمان بهزیستی است ؛  از همین رو سعی شده شخصی برای تصدی این معاونت انتخاب گردد که دارای تجربه ، تخصص ، تعهد و روحیه همکاری و تعامل باشد .

وی در پایان بیان کرد : امید است با ظرفیتی که از جناب آقای پرویز ساعدی سراغ است ، با همکاری پرسنل خدوم و توانمند خود بتواند گام های عملی و مثبتی را در جهت پیشبرد اهداف سازمان و رفع هرچه بیشتر محرومیت های جامعه هدف بردارد .
معرفی معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان

در ادامه پرویز ساعدی ؛ معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان نیز ضمن تشکر از حسن توجه مدیرکل بهزیستی استان گفت : امید است با توکل بر خداوند متعال ، در کنار همکاران پرتلاش و مسئولیت پذیر این معاونت بتوانم در راستای خدمت رسانی بیشتر و مطلوبتر به جامعه هدف سازمان فعالیت نمایم .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان 

کد خبر 66026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد